مشارکت بالا در انتخابات در تعاملات سیاسی ما با دیگر کشورها تأثیرگذار است

تقی زاده با بیان اینکه مردم همیشه به عنوان رکن اصلی انقلاب اسلامی تعریف شده و در مواقع حساس پای نظام و انقلاب بوده اند، گفت: مشارکت بالا در انتخابات در تعاملات سیاسی ما با دیگر کشورها تأثیرگذار است.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری شبستان، توحید تقی زاده، دبیر کل اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان شب گذشته (سه شنبه 21 اردیبهشت) در برنامه گفتگوی ویژه خبری شبکه دو سیما با اشاره به نزدیک شدن ایام انتخابات و بیان اینکه مردم همیشه به عنوان رکن اصلی انقلاب اسلامی تعریف شده و در مواقع حساس پای نظام و انقلاب بوده اند، گفت: نگاه کشورهای دیگر در صورت مشارکت بالای مردم در انتخابات به ما در مقایسه با مشارکت پایین متفاوت است و مشارکت در تعاملات سیاسی ما با دیگر کشورها تأثیرگذار خواهد بود.

 

وی با بیان اینکه مشارکت بالا در انتخابات و انتخاب درست مردم موجب اتفاقات خوب برای کشورمان می شود، افزود: مدتی است به دلیل برخی مسائل برای مردم ناامیدی ایجاد شده است و آنها می گویند رأی ما تأثیری در آینده ندارد اما هر زمانی مردم پای صندوق آمده و انتخاب درستی داشته اند کشور رو به جلو حرکت کرده است.

 

تقی زاده با تصریح این نکته که تجربه نشان داده است در انتخابات گذشته فضاسازی های رسانه ای مردم را از مطالبه و دغدغه های اصلی شان منحرف کرده است، گفت: برخی نامزدها نیز مسائلی را مطرح کرده اند که نسبت به آنها ذهنیت نادرستی ایجاد شده است از این رو باید به گذشته و عملکرد داوطلبان انتخابات ریاست جمهوری توجه کنیم که آیا موفق بوده اند.

 

دبیر کل اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان با بیان اینکه عملکرد داوطلبان ریاست جمهوری باید با برنامه های آنها مقایسه شود و این به انتخاب درست مردم کمک می کند، افزود: مردم باید موضعگیری های نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری را با آرمان های نظام اسلامی مقایسه کنند.

 

تقی زاده با تاکید بر اینکه پاسخگو بودن نهادها و دستگاه های اجرایی از شاخص های تحول در حکمرانی است، گفت: باید فردی روی کار آید که با فساد مبارزه و با ایجاد شفافیت، بین مردم و دولت اعتماد ایجاد کند.

کد خبر 1055857

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha