جشن گلریزان در زاهدان

جشن گلریزان به منظور آزادسازی زندانیان جرائم غیر عمد در زاهدان برگزار شد.

«ابوذر نخعی» در حاشیه برگزاری جشن گلریزان در گفتگو با خبرنگار  خبرگزاری شبستان اظهار داشت: جشن گلریزان به همت ستاد دیه استان، مجموعه دادگستری و فرمانداری و با حضور و مشارکت خیرین و معتمدین برگزار شده است.

 

فرماندار زاهدان با بیان اینکه ۳۲ نفر از زندانیان جرائم غیر عمد در سیستان و بلوچستان در زندان بسر می برند، ادامه داد: از مجموع آمار زندانیان جرائم غیر عمد در سیستان و بلوچستان، ۱۳ مددجو در حوزه استحفاضی زاهدان بسر می برند.

 

نخعی یادآور شد:  در جشن  گلریزان بخش عمده ای از بدهی زندانیان جرائم غیر عمد زاهدان با همتی که خیرین انجام دادند، تامین شد.

 

وی به تسهیلات ستاد اجرایی فرمان(ره) استان به زندانیان اشاره کرد و افزود: براساس این تسهیلات جرائم عمد تا سقف ۵ میلیون تومان و جرائم غیر عمد با قید شرایطی تا سقف ۱۵۰ میلیون تومان مشمول کمک های ستاد اجرایی فرمان رحمت الله علیه می شوند.

 

فرماندار زاهدان ادامه داد: جا دارد همه معتمدین، اصناف و خیرین شهرستان و استان در کار خیر آزادسازی زندانیان مشارکت داشته باشند تا شاهد آن باشیم که حتی یک نفر در زندان های استان و شهرستان به دلیل جرائم غیر عمد نباشد و همه آنها به کانون گرم خانواده شان برگردند.

کد خبر 1055894

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha