آیین وداع با ماه رمضان در کانون «دوستان آسمانی» جهرم برگزار شد

گواهیان گفت: آیین وداع با ماه مبارک رمضان به همت بچه های مسجد و با اجرای برنامه مناجات خوانی در کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی» برگزار شد.

«مسعود گواهیان»  در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، گفت: در روزهای پایانی ماه مبارک رمضان، ماه بندگی و عبادت خداوند متعال و به شکرانه یک ماه راز و نیاز با پروردگار، آیین با شکوه وداع با این ماه با برکت در کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی» برگزار شد.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی» جهرم افزود: در این برنامه که با حضور بچه های مسجد، اعضای کانون و دیگر شهروندان برگزار شد، با مناجات خوانی «ابوالفضل قناعت پیشه» ذاکر و مداح اهل بیت (ع) ادامه پیدا کرد.

 

وی بیان کرد: این برنامه از ساعت 10 و 30 دقیقه سه شنبه 21 اردیبهشت ماه در کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی» و با تلاش و همت بچه های مسجد برگزار شد.

 

گواهیان عنوان کرد: آیین وداع با ماه مبارک رمضان در کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی» با رعایت سایر شیوه نامه های بهداشتی در این کانون برگزار شده است.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی» جهرم در پایان از تلاش های بچه های مسجد در برگزاری ویژه برنامه های ماه رمضان در این کانون فرهنگی و هنری قدردانی کرد.

کد خبر 1055934

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha