استمرار کمک مومنانه مسجدی‌ها از محل زکات فطره/ تهیه جهیزیه برای ۵ زوج جوان

سماواتی با بیان اینکه خیریه و اهالی مسجد همدانی‌ها از محل زکات فطریه بسته‌های معیشتی را بین محرومان توزیع می‌کند، گفت: تهیه جهیزیه برای پنج زوج جوان کم‌بضاعت از دیگر کمک‌های مومنانه این مسجد در آینده نزدیک است.

«علی سماواتی» در گفت‌ و‌ گو با خبرنگار گروه مسجد و کانون های مساجد خبرگزاری شبستان با بیان اینکه مراسم مسجد همدانی ها (واقع در تهران، خیابان ری) در شب های ماه رمضان با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین حسین انصاریان و با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی و با استقبال زیاد مردم برگزار شد، اظهار کرد: الحمدالله تاکنون هیچ گزارشی درباره ابتلای شرکت کنندگان در مراسم این مسجد به دست ما نرسیده است؛ ما با حساسیت بسیار زیاد بر رعایت فاصله اجتماعی و استفاده از ماسک نظارت داشتیم.

 

رئیس هیئت امنای مسجد همدانی ها افزود: تجربه خوب این مسجد در ماه رمضان به ما اثبات کرد که می توانیم برنامه ها را در سخت ترین شرایط نیز به شرط همراهی مردم و رعایت کامل نکات بهداشتی، برگزار کنیم بدون اینکه برای کسی مشکلی پیش آید. الحمدالله نمازگزاران مساجد که متدین هستند در حفظ سلامتی خود و دیگران نیز متعهد هستند.

 

وی در ادامه درباره برنامه مسجد همدانی ها همسو با رزمایش مواسات و همدلی در سال 1400، گفت: خیریه و اهالی مسجد همدانی ها در سال جاری 200 بسته ارزاق میان نیازمندان توزیع کردند و ان شاءالله با همکاری بیشتر نمازگزاران و هیئت امنای این مسجد و از محل زکات فطریه، خواهیم توانست حداقل 100 بسته دیگر در خردادماه میان خانواده های نیازمند توزیع کنیم.

 

سماواتی یادآور شد: فعالیت خیریه مسجد همدانی برای تهیه جهیزیه برای نوعروسان نیازمند نیز در سال 1400 ادامه می یابد و طبق برنامه ریزی ما پنج مجموعه در سالروز ازدواج حضرت فاطمه (س) و امام علی (ع) به دست نوعروسان می رسد.

کد خبر 1055939

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha