آموزش و پرورش متولی مهدهای کودک خواهد شد

کشفی نژاد گفت: انتقال مهدهای کودک از سازمان بهزیستی به سازمان ملی تعلیم و تربیت در حال انجام است و تا تا زمان ابلاغ شیوه نامه جدید آموزش و پرورش، مجوز فعالیت جدیدی برای مهدهای کودک صادر نخواهد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «سید محمدصادق کشفی نژاد»، امروز (چهارشنبه 22 اردیبهشت) با حضور مجازی در جمع خبرنگاران گفت: به دستور وزیر آموزش و پرورش، معاون وزیر و رئیس سازمان مدارس و مراکز غیر دولتی، آموزش و پرورش متولی مهدهای کودک است.

مدیرکل بهزیستی فارس افزود: بر این اساس انتقال مهدهای کودک از سازمان بهزیستی به سازمان ملی تعلیم و تربیت در حال انجام است.

وی اضافه کرد: جلسات لازم در هفته های گذشته برای همکاری بهزیستی برای انتقال مهدهای کودک به آموزش و پرورش برگزار شده و به اطلاع مهدهای کودک نیز متولی بودن آموزش و پرورش اطلاع رسانی می شود.

کشفی نژاد تصریح کرد: موسسان مهدهای کودک نیز باید تا زمان ابلاغ شیوه نامه و بخشنامه جدید آموزش و پرورش برای ارائه هر گونه درخواست خود صبر کنند.

مدیرکل بهزیستی فارس اعلام کرد: بر اساس تبصره چهار ذیل ماده پنج اساسنامه سازمان ملی تعلیم و تربیت تا زمان تدوین شیوه نامه ها و دستورالعمل ها، دستورالعمل های سازمان بهزیستی ملاک عمل وزارت آموزش و پرورش در اداره مهدهای کودک خواهد بود و تا زمان ابلاغ شیوه نامه جدید، مجوز فعالیت جدیدی برای مهدهای کودک صادر نخواهد شد.

کد خبر 1055948

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha