زمینه مشارکت حداکثری محققان در همایش ملی سلامت سالمندی فراهم شود

علی کمالی گفت: با اطلاع رسانی دقیق و بیشتر از نحوه برگزاری همایش ملی سلامت سالمندی باید زمینه مشارکت حداکثری محققان  فراهم شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، ظهر امروز ۲۲ اردیبهشت نشستی پیرامون همایش ملی سلامت سالمندی در معاونت آموزشی دانشگاه علوم پزشکی جیرفت برگزار شد.

 

«علی کمالی» در این نشست با تاکید بر اطلاع رسانی بیشتر همایش ملی سلامت سالمندی در جیرفت، گفت: زمینه مشارکت حداکثری محققان باید در این همایش فراهم شود.


معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی جیرفت کیفیت گرایی را سرلوحه همه امور همایش ملی سلامت سالمندی دانست و افزود: از ظرفیت افراد متخصص در کمیته های مختلف همایش ملی سلامت سالمندی استفاده شده است.


وی ضمن تشکر از همکاری کلیه کمیته های تخصصی، ابراز کرد: باید با اتحاد و همدلی در راستای پیشبرد اهداف همایش ملی سلامت سالمندی تلاش کرد و همکاری و همدلی رمز موفقیت در همه امور است.

 

همایش ملی سلامت سالمندی بر ۱۴ محور هدف گذاری شده است



«فوزیه رفعتی» همایش ملی سلامت سالمندی بر 14 محور هدف گذاری شده و این محورها شامل سالمندان در دوران کرونا، کیفیت و سبک زندگی در دوره سالمندی، تغذیه در سالمندی، سلامت روان و سلامت معنوی در سالمندی، فعالیت فیزیکی، معلولیت و توانبخشی در سالمندی، سیاست گذاری سلامت در سالمندی است.


دبیر علمی همایش ملی سلامت سالمندی ابراز کرد: محورهای همایش ملی سلامت سالمندی شامل اشتغال و استقلال مالی در سالمندان، بیماری ها و سندرم های شایع سالمندی، مداخلات ارتقاء دهنده سلامت سالمندان، دارو درمانی در سالمندی، پرستاری سالمندان، سلامت اجتماعی در سالمندی و سلامت زنان سالمند است.


وی بیان کرد: آخرین مهلت ارسال مقالات به همایش ملی سلامت سالمندی را ۳۰ خرداد ماه سال جاری بوده و آدرس سایت همایش elderhealth.jmu.ac.ir  و آدرس ایمیل دبیرخانه همایش را elderhealth@jmu.ac.ir است.

 

تشکیل کمیته های تخصصی همایش ملی سلامت سالمندی 



«ساره مهنی» به فعالیت های انجام شده در همایش ملی سلامت سالمندی اشاره کرد و گفت: راه اندازی سایت همایش، انتخاب لوگوی همایش، طراحی پوستر از جمله فعالیت های انجام شده در راستای برگزاری هر چه بهتر این همایش همایش است.


دبیر اجرایی همایش ملی سلامت سالمندی از پیگیری مکاتبات اداری برای رفع موانع و بررسی مشکلات همایش خبر داد و افزود: مسئولان کمیته ها مشکلات حوزه فعالیت خود را اعلام کنند تا در کمترین زمان رسیدگی شود.

وی در خاتمه عنوان کرد: کمیته های تخصصی این همایش ملی تشکیل شده است.

کد خبر 1056015

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha