۴۰۰ پُرس غذای گرم در سفره افطاری نیازمندان قرار گرفت

مدير کانون فرهنگي و هنري مشکات اسفراين، از توزیع ۴۰۰ پُرس غذای گرم بین خانواده های نیازمند در ایام ماه مبارک رمضان توسط فعالان این کانون خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از بجنورد؛ «زهرا براتي» مدير کانون فرهنگی و هنری مشکات اسفراین گفت: 400 پُرس غذای گرم به همت خیران نیک اندیش و اهالی مسجد در سفره های افطاری نیازمندان اسفراینی قرار گرفت.

 

وی افزود: همچنین  به همت خيرين مسجدي و کانوني بيش از 36 بسته مواد غذايي تهیه و بسته بندی و  بين خانواده هاي نيازمند توزيع شد.



براتی بیان کرد: هر بسته به ارزش دو ميليون ريال که در سبد خانواده هاي نيازمند محله سربداران شهر اسفراین قرار گرفت.

 

وی در تکمیل برنامه های انجام شده از طراحی و اجرای مسابقه قرآنی در ایام ماه مبارک رمضان خبر داد و گفت: مسابقه قرآنی «نسیمی از بوستان قرآن» با همکاري اداره تبليغات اسلامي این شهرستان به صورت روزانه در قالب طرح سوال هر روز از يک جزء قرآن در فضاي مجازي ويژه علاقمندان برگزار شد.

 


مدير کانون فرهنگي و هنري مشکات اسفراين اعلام کرد: در پايان هر روز نیز به کساني که بيشترين ميزان مشارکت و بيشترين پاسخ هاي صحيح را ارائه کرده به قيد قرعه جوايزي اهدا شد.

 


وي با اعلام اینکه این مسابقه تا پایان ماه مبارک ادامه دارد، بیان کرد: علاقه مندان براي شرکت در اين مسابقه مي توانند هر روز سوالات مسابقه را در کانال تلگرامی تازه هاي خبر اسفراين دنبال کنند.



 

کد خبر 1056026

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha