اجرای رزمایش کمک مومنانه  در پشتکوه جلیل

رزمایش کمک مومنانه تیپ ۴۸ فتح و عتبات عالیات استان با همکاری بهزیستی و معاونت غذا و داروی علوم پزشکی یاسوج در روستاهای منطقه پشتکوه جلیل شهرستان بویراحمد برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در گچساران، در ادامه خدمات رسانی به مناطق محروم و دور دست استان، گروهی متشکل از جانشین فرمانده تیپ ۴۸فتح و معاونین، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه و مدیر روابط عمومی تیپ ۴۸فتح، گروه های جهادی پزشک و پاسدار به منطقه پشتکوه جلیل سفر و به خدمت رسانی پرداختند.
 

جانشین تیپ ۴۸فتح کهگیلویه و بویراحمد در حاشیه این برنامه گفت: به مناسبت ماه مبارک رمضان و عید سعید فطر، تیپ ۴۸فتح با همکاری ستاد بازسازی عتبات عالیات استان، بهزیستی و سازمان غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج تعداد ۱۷۰ بسته معیشتی، بهداشتی و دارویی به ارزش ۶۰۰ میلیون ریال بین مردم منطقه پشتکوه جلیل شامل روستاهای (قلعه مورد، مله سفید، سیرتی علیا و سفلی، ده میرزالی، گرکوشک دمبیل دان، تاسک، کار مرد، دهگاه، سید حسن و چشمه گل ) توزیع کردند.

 

«امین قلی پور» تصریح کرد: در این اردوی جهادی، اکیپ بهداری تیپ ۴۸ فتح به فرماندهی نظری و همکاران نسبت به ویزیت بیماران و توزیع دارو اقدام کردند که رضایت مندی مردم این مناطق را به همراه داشت.

 

وی خاطر نشان کرد: بنابر تدابیر سردار حکمتیان فرمانده تیپ ۴۸ و رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان، توزیع بسته های معیشتی و کمک های بهداشتی، درمانی و دارویی در مناطق محروم و دور افتاده استان در حال انجام است و تاکنون نیز روستاهای زیادی از این خدمات بهره مند شده اند.

کد خبر 1056406

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha