راه‌حل مشکلات، انتخاب مسئولی دلسوز، کارآمد و انقلابی است

امام جمعه بخش رودهن شهرستان دماوند گفت: راه‌حل مشکلات انتخاب مسئولی دلسوز، کارآمد و انقلابی است، مسئولی که نگاهش به داخل، ظرفیت‌های داخلی و توان داخلی است می‌باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شهرستان ­های تهران، حجت الاسلام سید محمد حسینی امام جمعه بخش رودهن شهرستان دماوند در خطبه های نماز عید سعید فطر عنوان کرد: ما در ماه رمضان یک ماه از اذان صبح تا اذان مغرب از خوردن و آشامیدن خودمان را نگه داشته‌ایم و شکم‌مان را حفظ کرده‌ایم.این امساک شکم، مقدمه‌ای است که در پرتو روزه تمرینی بشود برای ما که چشم‌مان، گوش‌مان، زبان‌مان را از گناه و آلودگی هم بتوانیم حفظ بکنیم و فلسفه روزه همین‌ بوده است که به قدرت خودکنترلی دست پیدا کنیم .

وی در خصوص انتخابات خرداد ماه در کشور نیز گفت:‌ انتخابات در ایران مظهر اراده ملی و مردم‌سالاری دینی است ،راه علاج مشکلات کشور شرکت نکردن در انتخابات نیست، راه‌حل مشکلات، انتخاب مسئولی دلسوز، کارآمد، انقلابی، مسئولی که نگاهش به داخل، ظرفیت‌های داخلی و توان داخلی است، می‌باشد .

حسینی با اشاره به حوادث تروریستی در افغانستان اظهار داشت:‌ در جریان حادثه دلخراش و تروریستی افغانستان آمریکایی‌ها قصد دارند با گسیل نیرو‌های تروریستی به افغانستان، در اذهان مردم این‌طور وانمود کنند اگر بناست در افغانستان امنیتی باشد بایستی نظامیان آمریکا حضورشان حفظ شود و با این نقشه جنایتکارانه می‌خواهند حضور نظامیان کشورشان را در کشور افغانستان داشته باشند .
امام جمعه رودهن بیان کرد: ملت ایران ضمن محکومیت این جنایت و حادثه دلخراش همچون همیشه در کنار مسلمانان و شیعیان افغانستان هست و حامی آنها خواهد بود.

کد خبر 1056447

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha