مکتب حاج قاسم همانا مبارزه با سلفی گری داعش و اربابان آنها است 

حجت الاسلام علی رفیعی گفت: دشمنان بدانند مکتب حاج قاسم همانا مبارزه با سلفی گری، داعش و اربابان آنها است و جریان مقاومت ادامه می یابد چرا که این جنایتکاران فقط زبان زور و قدرت را می فهمند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، ظهر امروز ۲۴ اردیبهشت حجت الاسلام «علی رفیعی» در خطبه های نماز جمعه شهرستان فاریاب، به بیان سکرات مرگ پرداخت و گفت: از آنجایی که یک ماه عبادت کرده و ریاضت بندگی کشیده و نسبت به دنیا زهد پیشه کرده و عبادت خداوند متعال کردید پس  این حالت را برای خود حفظ کنید تا هنگام فرارسیدن مرگ با ایمان از دنیا بروید زیرا قبل از مرگ یک حالتی به انسان دست می دهد که نه در این عالم است و نه در آن عالم که به این مرحله سکرات مرگ می گویند.


امام جمعه شهرستان فاریاب با بیان این مطلب که در هنگام مرگ شیاطین و فرشتگان بر بالین شخص محتضر حضور می یابند، افزود: فرشتگان سعی می کنند شما با ایمان از دنیا بروید و شیاطین نیز به هر چه شما علاقه داشتید در این عالم دنیا همان را پیش چشمان شما جلوه گر کرده و وانمود می کنند اگر ایمانتان را بدهید من این را به شما می دهم.


وی خاطرنشان کرد: صله رحم، نیکی به پدر و مادر، حب اهل بیت (ع) در سکرات موت موثر بوده و قرائت سوره زلزال و دعای عدیله بالای سر محتضر کار گشا است.


حجت الاسلام رفیعی ضمن تسلیت سالروز تخریب اماکن مقدسه در شهر مکه و مدینه در سی و یکم فروردین 1305، اظهار کرد: این اقدام وحشیانه توسط بازماندگان سپاه پلید ابرهه یعنی وهابیون جنایت کار انجام شد و هنوز نیز در حال جنایت هستند و گروه های ظالم داعش، جیش الظلم و گروه های تکفیری از نسل همان جنایتکاران هستند که مردم را امروز به خاک و خون می کشند.



خطیب جمعه فاریاب با اشاره به حمله تروریستی داعش به مدرسه دخترانه در کابل، ابراز کرد: نمونه تاسف انگیز آن طی هفته گذشته در یک مدرسه 7 هزار نفری در غرب کابل توسط گروه جنایتکار داعش و به دستور آمریکایی ها اتفاق افتاد و هدف آمریکایی ها از این جنایت این است که می خواهند وانمود کنند با خروج نیروهای ما،  افغانستان ناامن می شود.


وی تصریح کرد: دشمنان بدانند مکتب حاج قاسم همانا مبارزه با سلفی گری، داعش و اربابان آنها است و جریان مقاومت ادامه می یابد چرا که این جنایتکاران فقط زبان زور و قدرت را می فهمند نه زبان مذاکره و دیپلماسی، و این راه تا نابودی دشمنان ادامه دارد همان طور که داعش در عراق و سوریه شکست خورد.


حجت الاسلام رفیعی با تاکید بر پاسخ کوبنده و قاطع به جنایات اسرائیل، اضافه کرد: در شب گذشته که بنیامین ناتنیاهو دستور حمله زمینی به غزه را صادر کرد، ارتش نیامده برگشت و قربب به یکهزار و 300 موشک دیشب در قلب اسرائیل فرود آمد و ان شاء الله بزودی شاهد نابودی این غده سرطانی در منطقه خواهیم بود.


امام جمعه فاریاب گلایه کشاورزان نسبت به گرانی ادوات کشاورزی و مخارج هنگفت کشت و از سوی دیگر قیمت بسیار پایین محصولات کشاورزی را بحق دانست و تاکید کرد: مسئولین امر  و نماینده مردم پنج شهرستان جنوبی در مجلس شورای اسلامی برای حل مشکلات کشاورزان پیگیری کرده و گلایه و درخواست کشاورزان را به اطلاع وزیر کشاورزی برسانند.


 وی در خاتمه از شرکت گاز منطقه ایی خواست تا هر چه سریع تر عملیات گاز کشی شهر را به اتمام برساند چرا که موجب گرد و غبار شده و همچنین چاله ها عبور و مرور مردم را مختل کرده است.

کد خبر 1056472

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha