۲۳ داوطلب شورای شهرهای اهواز و الهایی در هیات نظارت استان تایید صلاحیت شدند

عالمی نیسی گفت: ۲۳ داوطلب عضویت در شورای اسلامی شهرهای اهواز و الهایی که در هیات اجرایی و نظارت شهرستان رد صلاحیت شده بودند، پس از بررسی در هیات نظارت استان خوزستان تایید صلاحیت شدند.

«جمال عالمی نیسی» امروز (جمعه ۲۴ اردیبهشت) در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در اهواز، با اشاره به بررسی صلاحیت داوطلبان در هیات نظارت استان اظهار کرد: از مجموع ۱۱۱ داوطلب رد صلاحیت شده شورای شهر اهواز و الهایی در هیات اجرایی و هیات نظارت شهرستان، ۸۳ داوطلب رد صلاحیت شده شکایت خود را به هیات نظارت استان تسلیم کرده بودند و ۲۸ داوطلب نسبت به ارائه شکایت به هیات نظارت استان اقدامی انجام ندادند. 

 

فرماندار کلانشهر اهواز افزود: از این تعداد پس از بررسی توسط هیات نظارت استان ۲۳ داوطلب شوراهای اسلامی کلانشهر اهواز و شهر الهایی تایید و ۶۰ داوطلب رد صلاحیت شدند.

 

وی اضافه کرد: از تعداد داوطلبان تایید شده در هیات نظارت استان خوزستان ۲۲ داوطلب شورای شهر اهواز و یک داوطلب شورای شهر الهایی است.

 

رئیس حوزه انتخابیه اهواز تصریح کرد: از تعداد داوطلبان رد صلاحیت شده اهواز و الهایی در هیات نظارت استان خوزستان ۵۴ داوطلب شورای شهر اهواز و ۶ داوطلب شورای شهر الهایی است.

 

وی در پایان یاد آور شد: داوطلبان رد صلاحیت شده شورای شهر اهواز، در صورت داشتن اعتراض می توانند از ۲۵ تا ۲۸ اردیبهشت (به مدت چهار روز) مراتب اعتراض خود را به هیات مرکزی نظارت اعلام کنند.

 

انتخابات ششمین دوره شوراهای اسلامی همزمان با سیزدهمین دوره ریاست جمهوری در روز (جمعه ۲۸ خرداد) برگزار می شود.

 

کد خبر 1056495

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha