ریشه مشکلات کشور در سوء مدیریت داخلی است

حجت الاسلام سپهوند، ریشه مشکلات کشور را در سوء مدیریت داخلی عنوان کرد و گفت: در انتخابات باید افراد اصلح را انتخاب کرد که در برخورد با مشکلات بهانه جویی نکنند.

حجت الاسلام «علی سپهوند»، امروز(25اردیبهشت)، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در خرم آباد، با اشاره ه پیش رو بودن انتخابات ریاست جمهوری و شورای شهر، بر ضرورت حضور حداکثری مردم در انتخابات تأکید کرد و اظهارداشت: مردم باید در انتخاب فرد اصلح آگاه باشند و به مرلفه های فرد اصله توجه داشته باشند.

 

امام جمعه ازنا افزود: شاخصه مهم فرد اصلح را داشتن روحیه انقلابی و جهادی، تلاش برای رشد کشور و تکیه بر توان داخلی عنوان کرد.

 

وی ادامه داد: در انتخابات شورای شهر و ریاست جمهوری باید فردی انتخاب شود که حداکثر التزام به دین اسلام و خون شهدا را داشته باشند.

 

حجت الاسلام سپهوند ریشه اکثر مشکلات کشور را سوء مدیریت داخلی عنوان کرد و ادامه داد:  افرادی را انتخاب کنیم که در مشکلات و گردنه های سخت کم‌ نیاورده و بهانه جویی نکنند.

 

وی با بیان اینکه معضلات، مشکلات و عملکرد ضعیف ریشه در عدم مبارزه و عدم توجه مشکلات در مجموعه دولت است، گفت: اگر رئیس‌جمهور خداترس باشد، این ترس از خدا به بدنه دولت سرایت می کند و تخصص را در مسیر خدمت قرار می دهد.

 

امام جمعه ازنا تصریح کرد: رئیس جمهور اگر تقوای حداقلی داشته باشد، تخصص را وسیله ای برای مطامع، منافع شخصی و حزبی خود قرار خواهد داد.

 

کد خبر 1056773

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha