بخش شیمی‌درمانی سرپایی بیمارستان امام‌خمینی(ره) سردشت با کمک خیرین تجهیز شد

روژان قادری گفت: بخش شیمی‌درمانی سرپایی بیمارستان امام‌خمینی(ره) سردشت با هزینه‌ای بیش‌از یک میلیون ریال توسط خیرین این شهرستان تجهیز شد.

«روژان قادری» در گفت‌وگو با خبرنگار شبستان در ارومیه، گفت: بخش شیمی‌درمانی سرپایی بیمارستان امام‌خمینی(ره) سردشت به همت خیرین این شهرستان با اعتباری بالغ‌بر یک میلیارد و 285 میلیون ریال تجهیز شد.

 

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان مرزی سردشت افزود: با توجه به وضعیت این شهرستان و وجود بیماران مبتلا به سرطان تجهیز بخش شیمی‌درمانی در این شهر بسیار ضروری بود.

 

وی با بیان این‌که شهرستان سردشت در زمان جنگ تحمیلی به دلیل بمباران شیمیایی موقعیت مخصوص به خود را دارد، تصریح کرد: خیرین شهرستان سردشت بعد از کسب موافقت اولیه راه‌اندازی این بخش از سوی معاونت درمان دانشگاه در کوتاه‌ترین زمان موجود هزینه تجهیز بخشی از آن را تقبل کردند.

 

 این مسئول اضافه کرد: «منیژه پوری» یکی از اعضای شورای خیرین سلامت این شهرستان هزینه خرید دو تخت فعال فاز اول راه‌اندازی این بخش را تا مبلغ یک میلیارد و 285میلیون ریال متقبل شد که با این مبلغ تجهیزات مورد نیاز خریداری و برای نصب و استقرار آن‌ها تحویل این بیمارستان داده شد.

 

وی با بیان این‌که بیمارستان ویژه بیماران سرطانی یکی از نیازهای اساسی بهداشت و درمان در سردشت است، گفت: نبود بخش شیمی‌درمانی باعث می‌شود که بیماران برای معالجه به مرکز استان و یا دیگر استان‌ها مراجعه کنند که با توجه به شرایط جسمی نامساعد و همچنین هزینه‌های این رفت‌وآمد مشکلات بسیاری را برای این عزیزان بدنبال دارد.

 

 قادری اضافه کرد: امیدواریم در کوتاه‌ترین زمان ممکن بتوانیم تمام بخش شیمی‌درمانی این بیمارستان را تجهیز کرده و خدمات لازم برای بیماران سرطانی را در اختیار آن‌ها قرار دهیم.

کد خبر 1056802

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha