انتخاب اصلح در انتخابات ریاست جمهوری اقتصاد کشور را بهبود می‌بخشد

نماینده ولی فقیه در کردستان گفت: انتخاب اصلح در انتخابات ریاست‌جمهوری، کشور را از برخی بن بست‌ها بیرون می‌آورد و شرایط اقتصادی را بهبود می‌بخشد.

حجت‌الاسلام عبدالرضا پورذهبی نماینده ولی فقیه در استان کردستان در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در کردستان اظهار کرد: حضور پرشور در انتخابات پیش‌رو، یک اصل و وظیفه برای هر ایرانی است و همه باید در این رویداد مهم سیاسی، مشارکتی گسترده داشته باشند.

 

وی تصریح کرد: انتخاب اصلح در انتخابات ریاست‌جمهوری، کشور را از برخی بن بست‌ها بیرون می‌آورد و شرایط اقتصادی را بهبود می‌بخشد.

 

نماینده ولی فقیه در کردستان بر لزوم حساسیت مردم در گزینش فردی توانمند برای کرسی ریاست جمهوری تاکید کرد و یادآور شد: مردم باید کسی را انتخاب کنند که مورد رضایت حق تعالی و امام عصر(عج) باشد و با ملاک‌هایی که رهبر فرمودند، همخوانی داشته باشد.

 

حجت‌الاسلام پورذهبی اضافه کرد: شرایط نامناسب اقتصادی، بیکاری جوانان و معضلات اجتماعی ناشی از آن و مشکلات دست‌فروشی زیبنده جامعه اسلامی نیست، بنابراین باید با انتخاب فردی اصلح و دلسوز، زمینه را برای رفع مشکلات کنونی فراهم کرد.

 

وی افزود: کشور ما ظرفیت‌های زیادی برای بهبود شرایط اقتصادی جامعه دارد و انتظار می‌رود رئیس جمهور جدید با بهره‌گیری از این ظرفیت‌ها و توانایی‌ها تحولی در شرایط کنونی ایجاد کند.

 

نماینده ولی فقیه در کردستان با اشاره به جنایتی که در افغانستان علیه دانش‌آموزان صورت گرفت اظهار داشت: کوردلانی که هیچ بویی از انسانیت و معنویت نبرده‌اند دختران نوجوان را به خاک و خون کشیدند و این جنایت به شدت محکوم است.

 

حجت‌الاسلام پورذهبی با بیان اینکه جنایات رژیم صهیونیستی علیه مردم فلسطین باز هم اوج گرفته است، اضافه کرد: رژیم منحوس صهیونیستی مردم را هدف قرار می‌دهد و بیشتر شهدا از جوانان و کودکان هستند.

 

وی ابراز امیدواری کرد، شر دشمن بویژه این رژیم منحوس به خودش باز می‌گردد و مشکل مردم فلسطین و جهان اسلام برای همیشه برطرف شود.

کد خبر 1056823

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha