بیش‌از ۲۵۸هزار واحد مسکونی روستایی در آذربایجان غربی وجود دارند

محمود بدلی گفت: در آذربایجان غربی بیش‌از ۲۵۸هزار واحد مسکونی روستایی وجود دارد که از این تعداد فقط نصف این تعداد، سنددار شده‌است .

«محمود بدلی» در گفت‌وگو با خبرنگار شبستان در ارومیه، گفت: ۲۵۸هزار و ۴۴۵ واحد مسکونی روستایی در آذربایجان غربی وجود دارد که تا امروز حدود ۱۷۹ هزار و ۹۵۰ واحد از این تعداد سنددار شده‌است.

 

مدیرکل بنیاد مسکن آذربایجان غربی افزود: در آذربایجان غربی 30 شهر زیر 25 هزار نفر جمعیت وجود دارد که تاکنون منازل مسکونی 29 شهر با 97 درصد پوشش سنددار شده‌است.

 

وی خاطرنشان کرد: با این آمار از مجموع ۵۶ هزار و ۶۳۱ واحد مسکونی شهری، ۴٠ هزار و ۴٨۵ واحد از خدمات طرح سنددار کردن این اداره کل بهره‌مند شده‌اند و باقی واحدها نیز در دست اجراست.

 

مدیرکل بنیاد مسکن آذربایجان غربی گفت: متقاضیان می‌توانند مدارک خود را به دهیاری‌ها تحویل داده و اقدام به سنددار کردن منازل مسکونی خود نمایند.

 

این مسئول خاطرنشان کرد: کارشناسان ویژه‌ای در محل دهیاری‌ها حاضر هستند که مدارک لازم را از روستاییان گرفته و در طرح سنددار کردن اماکن روستایی به آنان کمک کنند.

 

 وی اظهار داشت: سرعت بخشیدن به اجرای طرح سنددار کردن اماکن روستایی بالای 20 خانوار و شهرهای زیر 25 هزار نفر جمعیت نیازمند همکاری بیش‌از پیش مردم است.

کد خبر 1056826

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha