قربانیان کووید ۱۹ در کهگیلویه و بویراحمد به ۶۴۵ نفر رسید

یزدان پناه از افزایش شمار قربانیان کووید ۱۹ در کهگیلویه و بویراحمد به ۶۴۵ نفر خبر داد و گفت: متاسفانه طی ۲۴ ساعت گذشته چهار بیمار جان خود را از دست دادند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، «پرویز یزدان پناه» عصر امروز در گفت و گو با خبرنگاران، اظهار کرد: هم اکنون 320 بیمار در بیمارستان های معین کرونای استان بستری بوده که از این تعداد، 165 نفر مبتلای قطعی و 24 نفر در بخش مراقبت های ویژه تحت درمان هستند.



رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گفت: تعداد بهبود یافتگان بیماران کرونایی کهگیلویه و بویراحمد تاکنون 44 هزار و 265 مورد گزارش شده است.

 

وی اضافه کرد: از 206 جواب نمونه دریافت شده از آزمایشگاه سلولی مولکولی یاسوج، حدود 45 درصد موارد مثبت و بیشترین موارد در شهرستان های بویراحمد و کهگیلویه و از 107 نمونه رپید تست 10 درصد موارد مثبت و در شهرستان های باشت، بویراحمد و کهگیلویه هستند.

 

یزدان پناه ادامه داد: وضعیت شیوع کرونا در استان همچنان شکننده بوده و در صورت بی‌توجهی شهروندان به رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی، احتمال صعودی شدن دوباره شیوع کرونا وجود دارد.
 


رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گفت: رعایت دقیق پروتکل های بهداشتی، استفاده از ماسک، پرهیز از حضور در تجمعات و هرگونه دورهمی، تعطیلی مجالس عروسی، ترحیم و سفر نرفتن به استان های همجوار که دچار کرونای حهش یافته هستند را از راه های برون‌رفت و گذر از شرایط بحرانی موجود ذکر کرد.

کد خبر 1056845

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha