آزادی یک زندانی جرائم مالی توسط اعضای کانون شهدای کربلا

حجت الاسلام محجوب از آزادی یک زندانی جرائم مالی به همت اعضای کانون فرهنگی هنری شهدای کربلا و قرارگاه جهادی روضه الزهرا شهرستان دزفول خبر داد.

«حجت الاسلام مصطفی محجوب» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در دزفول اظهار کرد: همزمان با عید سعید فطر به همت اعضای کانون شهدای کربلا و گروه جهادی روضه الزهرا شهرستان دزفول و با کمک خیرین عزیز یکی از زندانیان جرائم مالی شهرستان دزفول آزاد شد.

 

مدیر کانون شهدای کربلا شهرستان دزفول افزود: در این کار خیر ۱۸۰ میلیون ریال بدهی این فرد جمع آوری و پس از پرداخت از زندان آزاد شد.

 

وی تصریح کرد: امسال تمام تلاش قرارگاه جهادی این مجموعه برگزاری جلسات مناجات خوانی هفتگی شب های وصال، حضور جهادی در عرصه سلامت با برپایی ایستگاه سلامت درب بیمارستان بزرگ دزفول حول محور کمک مومنانه و مواسات در قالب بسته‌های ارزاق و کمک های اجتماعی در زمینه ساخت منازل نیازمندان، حمایت از نیازمندان و برپایی ایستگاه سلامت و کمک به کادر درمان بود.

 

حجت الاسلام محجوب رفع گوشه ای از مشکلات و دغدغه های افراد نیازمند و گرفتار را از برنامه های مستمر این کانون عنوان کرد و ادامه داد: یک تیم جهت شناسایی افراد نیازمند متشکل از اعضای کانون و هیات تعیین شده تا در این موضوعات اقداکات لازم را انجام دهند و قطعا این کار مستمر خواهد بود.

 

وی دیدار با پیرغلامان هیئت روضه الزهرا و نمازگزاران مسجد شهدای کربلا دزفول در روز عید سعید فطر را از دیگر برنامه های جدید این کانون عنوان کرد و یاد آور شد: امسال با حضور جمعی از خادمان این مجموعه به مناسبت عید سعید فطر با پیرغلامان هیأت روضه الزهراء دزفول و عزیزانی که بیش از یک سال است که توفیق حضور در مسجد را نداشته با شاخه های گل و شیرینی دیدار کرده و ضمن تبریک عید سعید فطر از آنان تقدیر و دلجویی شد.

 

کد خبر 1056861

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha