اغلب روسازی راه های روستایی فرسوده است

مدیر اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شیروان گفت: اغلب روسازی راه های روستایی شهرستان شیروان فرسوده است.

«حمید جوان» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شیروان اظهارداشت: اغلب روسازی راه های روستاهای شهرستان شیروان فرسوده بوده و نیاز به تجدید عملیات روکش آسفالت دارد که اجرای مجدد عملیات روکش آسفالت راه های روستایی به علت عدم تامین اعتبار از سوی دستگاه تامین کننده، در سال های اخیر برای اداره راهداری، حمل و نقل جاده ای شهرستان فراهم نشده است.

 

مدیر اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شیروان بیان کرد: مهم ترین عامل تشدید تخریب روسازی راه ها افزایش رطوبت خاک است که برای کارشناسان امر، جزو مسلمات است، لیکن اعتبارات این حوزه رشد بسیار اندکی داشته و هزینه ها افزایش بسیار زیادی در سال های اخیر داشته که حفظ وضعیت روسازی راه ها را به یک چالش جدی تبدیل کرده است.

 

جوان خاطرنشان کرد: اینک در همین شرایط سالانه بیش از هزار تن آسفالت صرف عملیات لکه گیری و ترمیم آسفالت راه های روستایی شهرستان می شود که هرساله حجم خرابی آسفالت و چاله ها در محورهای روستایی بیشتر می شود  که محور قلعه حسن نیز یکی از محورهایی بود که در سال قبل به طور کامل عملیات لکه گیری و پرنمودن چاله های سطح جاده آن انجام شد.

 

وی تصریح کرد: در سال جاری بارش های مکرر نزولات آسمانی و همچنین رطوبت بیش از حد، موجب خرابی آسفالت و وجود چاله های زیاد در سطح کلیه محورهای روستایی شهرستان شده که اداره راهداری و حمل ونقل جاده ای شیروان به منظور رفاه حال همشهریان شیروانی و تسهیل در رفت و آمد خودروها با تهیه و فراهم نمودن آسفالت جهت لکه گیری و پر کردن چاله ها در محورهای روستایی با اولویت روستاهایی که بیشترین تردد را دارند، اقدام کرده است.

 

وی عنوان کرد: تاکنون لکه گیری چندین محور روستایی انجام شده و باقیمانده محورهای روستایی به ترتیب اولویت و تردد انجام خواهد شد.

 

 

 

 

 

کد خبر 1056925

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha