وحدت و همدلی مهم ترین نیاز جامعه است

حجت الاسلام شاهرخی گفت: جامعه امروز بیش از هر زمان دیگری به وحدت، همدلی و اتحاد حول محور ولی‌فقیه، اصول دین و فضیلت‌ها نیازمند است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خرم آباد، حجت الاسلام و المسلمین «سید احمدرضا شاهرخی» در جمع طلاب و اساتید حوزه علمیه شهرستان دورود، اظهار داشت: حوزه علمیه قم ۱۵ سال در فشار، اذیت و آزار بود و با استبداد و زیرسلطه بیگانگان سپری کرد.

 

نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد، افزود: رضاخان در قرن ۱۴ به روحانیت حمله کرد ولی با وجود تمام سختی ها روحانیت موفق شد یک جریان سالم فرهنگی، دینی و مذهبی فعال را ایجاد کند که این جریان در سال ۴۲ حالت تهاجمی گرفت، صدای امام راحل(ره) بر سر شاه، اسرائیل و آمریکا بلند شد و پس از ۱۵ سال با آگاهی و بصیرت امام راحل و همچنین پشتوانه مردم ۲۲ بهمن ۵۷ رقم خورد.

 

وی ادامه داد: اکنون وارد قرن ۱۵ شده ایم که دوره انتخابات هست، دارای عزت، شرافت و کرامت هستیم و سرنوشت کشور را خودمان رقم می زنیم.

 

امام جمعه خرم آباد افزود: به طور یقین با یاری خداوند از درون مدارس علمیه ای همچون آیت الله بروجردی شهرستان دورود با پشتوانه علمی، سابقه کهن و اساتید شریف، مجتهدینی عالم، بصیر و مراجع بزرگی تربیت می شوند که علاوه بر علوم متداول رایج در حوزه ها نسبت به مقتضیات زمان آگاهی پیدا خواهند کرد تا جریان فرهنگی، مذهبی و دینی گذشته ادامه داشته باشد.

 

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی گفت: همه ما وظیفه داریم با تلاش و استحکام درونی و گفتگو برای پیدا کردن مسیر درست اقدام کنیم چراکه به گفته امام راحل تفرقه کوبنده و نابود کننده است.

 

وی افزود: همه با مفسدان اقتصادی، ظالمان، ستمگران، رشوه دهندگان و رشوه گیرندگان مخالف هستیم و باید جهت مبارزه با این مشکلات با یکدیگر متحد شویم.

 

نماینده ولی فقیه در لرستان با اشاره به انتخابات ۲۸ خرداد امسال گفت: دشمن همواره به دنبال این است که مشارکت حداکثری در انتخابات صورت نگیرد و چند دستگی ایجاد کند بنابراین امروز حضور در پای صندوق رای، مانند حضور در جبهه های نور علیه باطل است.

کد خبر 1056998

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha