هر اقدامی از سوی رژیم کودک کش صهیونیست با پاسخ محکم جبهه مقاومت همراه خواهد بود

حجت الاسلام حسن زاده گفت: اینکه تعداد بالای کودکان شهید فلسطینی در درگیری اخیر با اسرائیل نشان از روح پلید این رژیم جعلی دارد و قطعا هر اقدامی از سوی رژیم کودک کش صهبونیستی با پاسخ محکم جبهه مقاومت همراه خواهد بود.

«حجت الاسلام سید ابوالحسن حسن زاده» در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در اهواز اظهار کرد: درگیری و رویارویی میان مسلمانان و یهود از دیرباز بوده است هرچند که در چندسال اخیر رژیم صهیونیستی بارها و بارها به خانه های فلسطینی ها حمله و تعداد بی شماری کودک و زن را شهید کرده است.

 

استاد حوزه علمیه استان خوزستان افزود: از نکات بسیار قابل توجه در رویارویی اخیر میان مجاهدان فلسطینی و رژیم غاصب صهیونیستی افزایش قدرت دفاعی فلسطین است و این مهم نشان از آن دارد که این درگیری با گذشته متفاوت خواهد بود و قطعا هر اقدامی از سوی این رژیم کودک کش با پاسخ محکم همراه خواهد بود.

 

وی با بیان اینکه تعداد بالای کودکان شهید شده در درگیری اخیر نشان از روح پلید این رژیم جعلی دارد اضافه کرد: متاسفانه کشورهایی که داعیه دار حقوق بشر هستند در این درگیری سکوت اختیار کرده و از رژیم صهیونیستی حمایت می کنند در حالی که سفر وزیر خارجه جمهوری اسلامی ایران به اتریش به دلیل برافراشته شدن پرچم رژیم صهیونیستی در مقر وزارت خارجه لغو شد.

 

حجت الاسلام حسن زاده در ادامه به برخی از فرمایشات مقام معظم رهبری اشاره کرد و ادامه داد: رهبر معظم انقلاب اسلامی تنها راه مقابله با تحریم ها، زورگویی ها و دشمنی های کشورهای غربی را قوی شدن از داخل دانستند؛ قطعا این مسئله در مورد همه کشورهای اسلامی نیز صادق خواهد بود.

 

وی تصریح کرد: همانگونه که شاهد هستیم کشورهایی همچون فلسطین، سوریه و یمن در حال پیماندن مسیر قوی شدن هستند و این افزایش قدرت تدافعی روز به روز بیشتر خواهد شد و امیدورار هستیم که کشورهای آزادی خواه با این افزایش قدرت بتوانند با همه زورگوهای جهان مقابله کنند.

 

کد خبر 1057072

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha