توزیع ۴۸ بسته معیشتی بین نیازمندان صومعه‌سرا

فلاحتکار از توزیع ۴۸ بسته معیشتی به ارزش حدود ۹ میلیون تومان بین نیازمندان شهرستان خبر داد.

«مائده فلاحتکار» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از صومعه‌سرا با اشاره به عملکرد گروه جهادی لثارات‌الحسین(ع) بسیج رسانه شهرستان در اردیبهشت ماه سال جاری اظهار کرد: 28 بسته معیشتی به همت خیران بین نیازمندان شهرستان توزیع شد.

 

رییس بسیج رسانه صومعه‌سرا با بیان اینکه این بسته‌ها در 2 مرحله به دست نیازمندان رسید افزود: مرحله نخست شامل 12 بسته معیشتی بود که هر بسته شامل پنج عدد روغن، پنج عدد رب، پنج عدد ماکارونی، یک بسته سویا، حبوبات یک کیلویی، چای، پنیر و یک عدد مرغ و  هر بسته به ارزش 375 هزار تومان در مجموع 4 میلیون و 500 هزار تومان بود.

 

وی گفت: مرحله دوم شامل 16 بسته معیشتی،بسته‌ها شامل حبوبات یک کیلویی، برنج، 2 عدد روغن، یک عدد رب و پنج عدد ماکارونی، هر بسته به ارزش 277 هزار و 300 تومان و در مجموع؛ چهار میلیون و 436 هزار تومان بود.

 

فلاحتکار با اشاره به توزیع نان صلواتی به ارزش یک میلیون تومان  در ماه مبارک رمضان تصریح کرد: توزیع 50 بسته افطاری به ارزش 300 هزار تومان و توزیع 50 ظرف شیربرنج و 50 ظرف شعله زرد به ارزش 400 هزار تومان از دیگر اقدامات این گروه جهادی در اردیبهشت ماه بوده است.

 

رییس بسیج رسانه صومعه‌سرا خاطرنشان کرد: نزدیک به 10 ماه از تشکیل گروه جهادی لثارات الحسین(ع) صومعه‌سرا می‌گذرد و در این مدت اقدامات خالصانه‌ای در راستای کمک به افراد نیازمند انجام داده است.

کد خبر 1057252

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha