بیش از یک میلیون پرس غذای گرم در گلستان توزیع شد

بابایی از توزیع بیش از ۸۷ هزار بسته معیشتی و بیش از یک میلیون پرس غذای گرم در ماه مبارک رمضان بین خانواده های تحت حمایت و نیازمندان گلستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از گرگان و به نقل از روابط عمومی کمیته امداد گلستان، «عیسی بابایی» با اشاره به اجرای مرحله سوم رزمایش «ایران همدل» در ماه مبارک رمضان، گفت: در قالب این رزمایش، از ابتدای ماه مبارک رمضان تاکنون بیش از ۸۷ هزار بسته معیشتی میان خانواده های تحت حمایت و نیازمندان توزیع شده است.

 

مدیرکل کمیته امداد گلستان ارزش ریالی سبدهای توزیعی را بیش از ۲۸۸ هزار تومان اعلام کرد و افزود: برای تهیه این بسته‌ها، مبلغ ۲۵ میلیارد تومان با مشارکت کمیته امداد، مراکز نیکوکاری، ستاداجرایی فرمان امام(ره) اوقاف و امور خیریه، سپاه و بسیاری از ادارات ونهادها و همچنین خیران ونیکوکاران استان تامین اعتبار شده است.

 

وی ادامه داد: در این مدت با راه‌اندازی بیش از ۲۵۰ آشپزخانه در قالب طرح اطعام مهدوی، یک میلیون پرس غذای گرم طبخ و به دست نیازمندان رسیده است.

 

بابایی به توزیع ۱۰۷ هزار افطاری ساده اشاره کرد و گفت: در مجموع تاکنون بیش از ۵۴ میلیارد تومان از سوی خیران و نهادها، گروه های جهادی و غیره در قالب طرح اطعام مهدوی، افطاری ساده و تهیه بسته‌های معیشتی کمک جمع‌آوری شده است.

 

 

کد خبر 1057261

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha