تجمع بزرگ حوزویان در حمایت از مردم مظلوم افغانستان و فلسطین

تجمع طلاب و روحانیون در حمایت از مفاومت مردم فلسطین و محکومیت جنایات عوامل وحشی استکبار در افغانستان هم اکنون در مدرسه فیضیه در حال برگزاری است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از قم، تجمع طلاب و روحانیون ر حمایت از مفاومت مردم فلسطین و محکومیت جنایات عوامل وحشی استکبار در افغانستان هم اکنون (دوشنبه ۲۷ اردیبهشت)  در مدرسه فیضیه در حال برگزاری است.

 

در این تجمع که از ساعت۱۱ونیم صبح با حضور  طلاب و روحانیون در مدرسه فیضیه آغاز شده است شرکت کنندگان با سر دادن شعار انزجاز خود را از جنایات استکبار اعلام می کنند.

 

شعار هایی از جمله مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسراییل، آمریکا مرگت باد، الموت به آمریکا، الموت به اسرائیل، اسلام دین آسمانی ماست   مقاومت عزم جهانی ماست، به گوش جهان رسیده حکم خدای منان  بود مسیر اسلام علیه مستکبران، از جمله شعارهایی است که در مدرسه فیضیه طنین انداز شده است.

 

همچنین شعارهای ای رهبر آزاده آماده ایم آماده، ما همه سرباز توایم خامنه ای  گوش به فرمان تو ایم خامنه ای، دست خدا بر سرماست    خامنه ای رهبر ماست، این همه لشکر آمده به عشق رهبر آمده، از دیگر شعارهایی است که در این مراسم سر داده می شود.

 

قرار است در این مراسم آیت الله اراکی عضو شورای عالی حوزه علمیه قم  به سخنرانی بپردازد.

 

لازم به ذکر است این تجمع از سوی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم،شورای عالی حوزه‌های علمیه و مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه در حال برگزاری است.

 

یادآور می شود در جریان حمله تروریستی هفته گذشته در کابل در مقابل مدرسه دخترانه سیدالشهدای کابل ۲۰۰ شهید و مصدوم به جای گذاشت.در پی این حادثه تروریستی علما و مراجع  نیز با صدور  بیانیه‌ های جداگانه ای در محکومیت این جنایت انزجار خود را از این فاجعه تروریستی اعلام کردند.

کد خبر 1057350

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha