تقدیر از سرباز فعال فرهنگی در کانون «جامع الزهرا (س)» شهر «قطب آباد»

اکبری گفت: به همت کانون فرهنگی و هنری «جامع الزهرا (س)» از یک سربازفعال فرهنگی که در طول ماه رمضان در برنامه ها و فعالیت های این کانون مشارکت داشته تقدیر شد.

 «مرتضی اکبری»  در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، گفت: در ایام ماه مبارک رمضان فعالیت های متفاوت و متعددی از سوی کانون فرهنگی و هنری «جامع الزهرا (س)» شهر «قطب آباد» انجام شد که تلاش بچه های مسجد در برگزاری این برنامه ها چشمگیر بود.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «جامع الزهرا (س)» شهر «قطب آباد»، افزود:  در برگزاری این برنامه ها، سایر بچه های مسجد، اعضای کانون و... مشارکت دارند که این حضور زمینه برگزاری هر چه بهتر برنامه ها را رقم می زند.

 

وی بیان کرد: در کانون فرهنگی و هنری «جامع الزهرا (س)» شهر «قطب آباد» نیز همچون دیگر کانون های مساجد، حضور بچه های مسجد در برنامه ها و فعالیت های مختلف به خوبی نمایان بوده و بچه ها در برگزاری سایر برنامه ها مشارکت دارند.

 

اکبری عنوان کرد: از جمله این مشارکت ها در ماه مبارک رمضان امسال، فعالیت یکی از سربازان پاسگاه انتظامی «قطب آباد» بود که در برگزاری برنامه های فرهنگی و مذهبی این کانون حضور چشمگیر داشت.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «جامع الزهرا (س)» شهر «قطب آباد»، ادامه داد: به پاس این خدمات از سوی «محمد حسین عباسی» و حضور مستمر در برپایی نمازهای جماعت و فعالیت های فرهنگی و مذهبی از سوی این کانون فرهنگی و هنری لوح تقدیر و هدیه ای به وی تقدیم شد.

 

اکبری عنوان کرد: این برنامه با حضور امام جماعت مسجد، فرمانده انتظامی شهرستان و دیگر مسئولان محلی با حضور در پاسگاه انتظامی «قطب آباد» به این سرباز فعال فرهنگی اهدا شد.

 

کد خبر 1057381

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha