بازدید از ادارات و نهادها در دوشنبه های خدمت در ورامین کلید خورد

بازدید از ادارات و نهادها در دوشنبه های خدمت در ورامین کلید خورد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شهرستان ­های تهران، همزمان با دوشنبه های خدمت در ورامین صبح امروز امام جمعه موقت ، به همراه معاون سیاسی انتظامی فرمانداری و فرمانده بسیج ادارات شهرستان ورامین در اداره گاز شهرستان ورامین حضور یافتند.


در این بازدید حجه الاسلام سید محسن محمودی امام جمعه موقت شهرستان ورامین گفت: هدف از اجرای  طرح دوشنبه های خدمت، افزایش اطلاعات و شناخت مسئولان از وظایف ادارات و نهادها و انعکاس آن به رسانه هاو مردم است و در کنار آن عرض خدا قوت به روئسا و کارمندان ادارات و نهادهای خدمت رسان می باشد.


وی ادامه داد: اداره گاز حوزه کاری حساس و تاثیر گذاری را در بین ادارات خدمت رسان دارد و یکی از نیازهای اصلی مردم در همین حوزه است که از زحمات عزیزان برای خدمت رسانی به مردم و سایر بخش ها تشکر می نماییم.


محمودی خدمت رسانی به مردم خصوصا توجه به مشترکین بی بضاعت را خواستار شد و تصریح کرد: تا می توانید به افراد بی بضاعت سخت گیری نکنید و یقه افراد گردن کلف را که با رانت و ایجاد فساد، تولید ثروت تولید کرده اند را بگیرید.


امام جمعه موقت ورامین توجه به شعار سال و همراهی با تولید کنندگان را برای ادارات مهم دانست و خواستار توجه هر چه بیشتر به این مقوله شد.


عضو شورای فرهنگ عمومی استان تهران فعال کردن حوزه امر به معروف و نهی از منکر را کمک به کاهش آسیب های ادارات  دانست و تصریح کرد: اگر شورای امر به معروف و نهی از منکر در اداره ای  فعال شود، بسیاری از نکات که می تواند در ارتباط با ارباب رجوع و خدمت رسانی در بخش های مختلف آسیب زا گردد را می توان حل نمود که البته ورود و اهتمام به بحث های ارزشی و فرهنگی همت خاص خود را می طلبد.


وی در پایان با تبریک روز روابط عمومی ها گفت: انتظار از ادارات این است که در شعائر انقلاب فعال باشند و روابط عمومی های ادارت در این مقوله، از حداقل ها که نصب بنر و پرچم می باشند غافل نگردند.


در ادامه جلسه سید اصغر تقوی معاون سیاسی انتظامی فرمانداری شهرستان ورامین گفت: در شهرستان ورامین زیر ساخت قوی در زمینه توسعه گاز وجود دارد اما در دو سال گذشته نیز با تلاش دوستان در این اداره به سمت توسعه و زیر ساخت ایمن شبکه گاز همگام  باگسترش شهرستان پیش رفته ایم.


وی افزود: شهرک بزرگ گلخانه ای ورامین در حوزه گاز به مرحله نهایی رسیده است که با توجه به بُعدِ مصافت بسیار کار ارزشمندی می باشد.


در ادامه جلسه مهندس اسماعیل مقیمی ریاست اداره گاز ورامین با تشکر از حضور مسئولان رده بالای شهرستان در این اداره اظهار داشت: در حوزه مشترکین گاز خانگی نود و شش هزار مشترک و در حوزه صنعتی هزار و سیصد انشعاب در شهرستان ورامین فعال هستند.


وی افزود: یکی از اقدامات در حال انجام  احداث ایستگاه cgs (ایستگاه تبدیل تقلیل فشار گاز) در شهرستان است که به منظور پیشگیری از ورود مشکل و تضمین امنیت و استمرار گاز مشترکین در فصل سرما صورت می پذیرد.


مهندس مقیمی در خصوص اختصاص انشعاب به مشترکین نیز بیان کرد: هر مشترکی که قرارداد با اداره گاز را امضا می نماید در ابتدا بیمه می شوند و متقاضی مشترک مدارک قانونی لازم را هنگام انعقاد قرار داد به اداره گاز ارائه نماید.


ریاست اداره گاز ورامین در خصوص تکریم ارباب رجوع در این اداره نیز گفت: خوشبختانه در دو سال گذشته  رضایت ارباب رجوع با توجه به نظر سنجی های بعمل آمده  مناسب بوده است، اما اقدامات قانونی در هنگام سرقت گاز و دستکاری تجهیزات گازرسانی که بمنظور ایمن سازی و رعایت حقوق بیت المال صورت می گیرد اجتناب ناپذیر است.


مهندس مقیمی در پایان با اطمینان دادن به مردم در خصوص ایمنی خطوط شبکه گاز بیان کرد: برای ایمنی هر چه بیشتر کل شبکه گازرسانی در هر سال یا بنا به اقتضا و فواصل نزدیک تر نشت یابی شده و اقدامات لازم برای اطمینان از ایمنی کامل شبکه های گاز رسانی صورت می پذیرد.

 

کد خبر 1057390

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha