۳۴ هزار دوز واکسن ضد کرونا تزریق شده است

معاون امور بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی استان اردبیل گفت: همزمان با آغاز واکسیناسیون عمومی تاکنون بیش از ۳۴ هزار دوز واکسن ضد کرونا تزریق شده است.

«بابک نخستین» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت: واکسیناسیون پلکانی گرو‌های هدف علیه بیماری کرونا در استان اردبیل با شتاب بیشتری در حال پیگیری است و تاکنون شهروندان نیز همکاری های خوبی در این زمینه داشته اند.

 

معاون امور بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی استان اردبیل تصریح کرد: همزمان با آغاز واکسیناسیون عمومی تاکنون بیش از ۳۴ هزار دوز واکسن ضد کرونا به گروه های هدف تزریق شده است.

 

این مقام مسئول ادامه داد: البته تاکنون 37 هزار و 850 دور واکسن ضد کرونا تحویل دانشگاه علوم پزشکی اردبیل شده است که بر اساس رده بندی سنی و تماس تلفنی همکاران روند تزریق واکسن ادامه دارد.

 

نخستین با اشاره به اینکه واکسیناسیون بیماران خاص در اولویت قرار دارد، افزود: تاکنون 2200 نفر از بیماران خاص در استان واکسن ضد کرونا دریافت کرده اند.

 

وی خاطر نشان کرد: هم اکنون روند واکسیناسیون 75 تا 80 سال در استان در حال پیگیری است که این گروه شامل 13 هزار نفر هستند.

 

معاون امور بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی استان عنوان کرد: از عموم مردم دعوت می شود تا با همکاری بیشتر با عوامل طرح واکسیناسیون سلامت جامعه را در برابر این بیماری ارتقا دهند.

 

کد خبر 1057407

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha