استمرار بیماریابی هوشمند برای جلوگیری از ورود به پیک پنجم کرونا ضروری است

مرادی با یادآوری اینکه برای جلوگیری از ورود به وضعیت پیک پنجم کروما باید بیماریابی هوشمند در استان ادامه یابد، گفت: تاکنون طرح شهید سلیمانی در استان با مداخله به موقع برای ساماندهی امور سالمندان خوب پیش رفته است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان، معاون سیاسی امنیتی استانداری زنجان امروز در جلسه قرارگاه عملیاتی ستاد کرونای استان زنجان، اظهار کرد: رصد دقیق وضعیت سالمندان، حفظ سلامت و پیشگیری از ابتلا و آگاهی بخشی به خانواده‌ها برای حفاظت از سالمندان رویکرد قرارگاه عملیاتی ستاد کرونای استان است.

 

خدابخش مرادی با تاکید بر ارائه خدمات غیر حضوری در ساماندهی امور سالمندان خاطرنشان کرد: برای تامین سلامت جامعه سالمندی از همه امکانات استفاده شود.

 

وی با یادآوری اینکه برای جلوگیری از ورود به وضعیت پیک پنجم کروما باید بیماریابی هوشمند در استان ادامه یابد، گفت: تاکنون طرح شهید سلیمانی در استان با مداخله به موقع برای ساماندهی امور سالمندان خوب پیش رفته است.

 

معاون سیاسی، امنیتی استاندار زنجان با اشاره به اینکه بسترها و امکانات اجرای این طرح باید از سوی مدیران اجرایی استان تامین شده است، افزود: بیماریابی هوشمند در راستای طرح شهید سلیمانی موجب اجرای مطلوب این طرح شده است و باید دستگاه‌های دولتی خودرو و نیروی انسانی مورد نیاز را در اختیار این طرح قرار دهند.

 

به گفته مرادی، باید نتایج مصوبات قرارگاه کرونا، عملیاتی بوده و مصوبات ستاد ملی و استانی عملیاتی و طرح ویژه‌های مطرح شده در این جلسه، اجرایی شود.

 

این مسئول با تقدیر از آموزش و پرورش استان برای برگزاری مطلوب امتحانات نهایی در استان زنجان، افزود: رعایت شیوه‌نامه‌ها و پروتکل‌های بهداشتی در بازدیدهای میدانی از حوزه‌های امتحانی رضایت بخش است.

 

 

کد خبر 1057454

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha