مدیران از همه ظرفیت ها برای مشارکت حداکثری مردم در انتخابات بهره گیرند

سرپرست معاونت سیاسی و امنیتی استانداری ایلام گفت: مدیران استان ایلام از همه ظرفیت ها برای مشارکت حداکثری احاد مختلف مردم در انتخابات و پای صندوق های رای بهره گیرند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در ایلام، «الیاس فتاحی» روز دوشنبه در نشست ستاد انتخابات استان با تبریک روز روابط عمومی، اظهار کرد: اقدامات بسیار خوبی از طرف ستاد انتخابات استان و اعضای این ستاد شکل گرفته و بسیاری از مشکلات و موانع پیش‌رو تاکنون مرتفع شده است.


 وی افزود: با توجه به اینکه به برگزاری انتخابات ۱۴۰۰ نزدیک می شویم باید برنامه ریزی های مسنجم تری بر اساس روزشمار انتخابات در نظر گرفته شود و نیازها، شناسایی و موانع  نیز در این مقطع به سرعت برطرف شود.


سرپرست معاونت سیاسی و امنیتی  استانداری ایلام با تاکید بر اینکه اولویت اول و آخر ما برگزاری باشکوه انتخابات پیش رو است، گفت: امروز باید وارد فاز اجرایی و پشتیبانی صندوق‌ها و رفع نیازها و اولویت‌های شعب اخذ رای شویم و هرگونه مسائل و مشکلاتی را که ممکن است در شعب اخذ رای وجود داشته باشد را رصد کرده و برای رفع آنها به سرعت و با دقت فراوان برنامه ریزی کنیم.


فتاحی با بیان اینکه مشارکت مردم در انتخابات نظام را بیمه خواهد کرد، افزود: باید همه تلاش خود را در راستای حضور مردم در پای صندوق های اخذ رای به کار گیریم.


وی از مسئولان مرتبط با انتخابات در استان خواست جلساتی را با معتمدان، ریش سفیدان و افراد ذی نفوذ برگزار کرده و از آنان در راستای کمک به برگزاری انتخابات سالم و جلب مشارکت مردمی استفاده کنند.

 

سرپرست معاونت سیاسی و امنیتی  استانداری ایلام خاطرنشان کرد: فرمانداران کلیه شهرستان های استان از ظرفیت قانون و ماده ۲۱ قانون انتخابات برای برگزاری هرچه بهتر انتخابات با استفاده از امکانات دستگاه‌های اجرایی و ادارات شهرستان در راستای رفع نیازها و اقلام مورد نیاز بهره گیرند.

کد خبر 1057474

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha