حذف کامل دفترچه های کاغذی مستلزم همکاری همه جانبه است

منفردی اجرای طرح نسخه نویسی الکترونیک را اتفاق خوبی دراستان مازندران دانست و گفت: امیدواریم هرچه زودتر شاهد اجرای کامل این طرح باشیم که مستلزم همکاری همه جانبه است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری، «حسین منفردی» امروز(27اردیبهشت) در نشست با مدیرکل بیمه سلامت مازندران و سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان میاندورود ضمن تحسین عملکرد بیمه سلامت در استان مازندران و میاندورود، اظهار کرد: وظیفه ما همکاری با بیمه سلامت استان است، پس از جلسه دستورات لازم  به بخشداران و دهیاران ابلاغ خواهد شد و ازحجت الاسلام«رضامحمدنسب» امام‌ جمعه شهرستان درخواست می‌کنیم این موضوع را اطلاع رسانی کنند.

 

فرماندار شهرستان میاندورود با اشاره به اینکه شهرستان میاندورود از اولین شهرهایی بود که به موضوع پیشگیری از شیوع کرونا ورود پیدا کرد، افزود: در طول این فرآیند نتیجه کار این شده که شهرستان میاندورود از جانب وزارت بهداشت به‌عنوان بهترین شهرستان در مبحث مدیریت و مقابله با کرونا در مازندران معرفی شد.

 

منفردی تصریح کرد: مشکل خاصی برای همکاری با بیمه سلامت پیرو حذف دفترچه‌های کاغذی نداریم و در اسرع وقت اطلاع‌رسانی خواهیم کرد، شیوه‌نامه عملکرد در روستاها در برخورد با کرونا را به‌درستی آماده و ابلاغ کردیم.

 

وی تصریح کرد: عوامل بیمه سلامت در اجرای طرح نسخه نویسی الکترونیک کار خود را به خوبی انجام می دهند وامیدوارم مردم، پزشکان و داروخانه‌ها نیز به این مسئله اهمیت دهند.

کد خبر 1057487

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha