عزم جدی شبکه بهداشت ودرمان میاندورود برای اجرای دقیق نسخه نویسی الکترونیک

انوری، اجرای طرح نسخه نویسی الکترونیک را اتفاق بزرگی برای سلامت استان مازندران و شهرستان میاندورود عنوان کرد و گفت: ما در مجموعه شبکه بهداشت و درمان تمام تلاش خود را برای اجرای صحیح و به موقع این برنامه با بیمه سلامت انجام خواهیم داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری، «رقیه انوری» امروز(27اردیبهشت) در نشست با مدیرکل بیمه سلامت مازندران و فرماندار شهرستان میاندورود ضمن تقدیر از تعامل بین مدیران در حوزه بهداشت و درمان، بیان کرد: طی نشست هایی با پزشکان اطلاع‌رسانی در خصوص نسخه‌نویسی الکترونیک انجام شد، همکارانمان دوره آموزشی لازم را در این زمینه گذراندند امیدواریم از اول خرداد ماه شاهد آمادگی کامل باشیم.

 

سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان میاندورود افزود: در مباحث نرم‌افزاری چنانچه مشکلی پیش بیاید نیز رفع می‌کنیم، تسریع در فرآیند ویزیت بیماران، دقت در نسخه‌نویسی، استخراج آمارهای بیمه ای در حوزه سلامت، درآمد به‌روز می‌شود، برای کسانی که به‌روز باشند پاداش تعیین شده که موجب افزایش انگیزه کار در مراکز خواهد شد.

 

انوری، اجرای این برنامه را اتفاق بزرگی برای سلامت استان مازندران و شهرستان میاندورود عنوان و تصریح کرد: در همه مراکز، همه نیروها اشرافیت کامل به کار دارند امیدواریم مشکلی نداشته باشیم.

 

وی با تاکید براینکه اجرای طرح‌های الکترونیک نیازمند تعامل و همکاری همه ذینفعان و بیمه شدگان است، بیان کرد: میاندورود  57538نفر جمعیت دارد که حدود 9500نفر شهری بقیه روستایی اند که در روستا شاهد فعالیت ۷ مرکز درمانی هستیم.

کد خبر 1057492

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha