اقدامات مجازی کانون امام حسن (ع) دشت آزادگان در ماه مبارک رمضان

طرفی گفت: کانون فرهنگی هنری امام حسن مجتبی (ع) همه ساله در ماه مبارک رمضان اقدامات مختلفی را انجام می داد اما در سال جاری به دلیل شرایط نامطلوب شیوع ویروس کرونا بسیاری از برنامه ها را به صورت مجازی برگزاری کردیم.

«رسول طرفی» در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در اهواز اظهار کرد: کانون فرهنگی هنری امام حسن مجتبی (ع) همه ساله در ماه مبارک رمضان اقدامات مختلفی را انجام می داد اما در سال جاری به دلیل شرایط نامطلوب شیوع ویروس کرونا بسیاری از برنامه ها را به صورت مجازی برگزاری کردیم.

 

مدیرکانون فرهنگی هنری امام حسن مجتبی(ع)  دشت آزادگان افزود: از جمله مهمترین برنامه هایی که در ماه مبارک امسال برگزار شد نشست جمع خوانی و ترتیل خوانی قرآن کریم در مسجد امام حسن (ع) این شهرستان بود که همانند سال های گذشته از استقبال خوبی برخوردار بود؛ نکته قابل توجه در این جمع خوانی رعایت فاصله گذاری اجتماعی بود.

 

وی با اعلام اینکه اعضای این کانون در شب های قدر مراسم احیا و شب زنده داری را در روستای سیدعباس شریعتی احیا کردند ادامه داد: همزمان با سالروز شهادت امام علی (ع) راهپیمایی نمادین نعش بران با همکاری پایگاه های بسیج در این شهرستان انجام شد، در این راهپیمایی ماسک و مواد ضدعفونی میان عزاداران توزیع می شد.

 

طرفی در پایان تصریح کرد: به دلیل شرایط کرونایی امکان برگزاری مسابقات و جشنواره های حضوری وجود نداشت، اما با ابتکار عمل اعضای کانون بخش عمده ای از برنامه های این کانون در ماه مبارک رمضان که شامل مسابقات دینی و مذهبی بود به صورت مجازی برگزار شد.

 

کد خبر 1057513

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha