ضریب نفوذ اینترنت مخابرات بالای ۹۰ درصد است

شمسی فر، با بیان اینکه ضریب نفوذ اینترنت مخابرات در استان بالای ۹۰ درصد است، گفت: این عدد اعلام شده صرفا مخابرات بوده و همراه اول نیست.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خرم آباد، «نبی الله شمسی فر»، امروز(27اردیبهشت)، در نشست مجازی با اصحاب رسانه اظهارداشت: ضریب نفوذ اینترنت به صورت کلی در اختیار سازمان تنظیم مقررات و اداره کل فناوری اطلاعات و ارتباطات است که همه اپراتورها را رصد می کنند.

 

مدیر مخابرات منطقه لرستان با بیان اینکه ضریب نفوذ اینترنت بالای 90 درصد است، افزود: عددی که ما اعلام می کنیم مربوط به مخابرات است و این عدد صرفأ مخابرات بوده و همراه اول نیست.

 

وی ادامه داد: این ضریب نفوذ اعلام شده، تفکیک نشده که شهری یا روستایی است و برای همه اپراتورهای ثابت و سیار می باشد.

 

شمسی فر با اشاره به دسترسی مناطق روستایی به اینترنت ثابت، یادآور شد: پروژه واگذاری ADSL در مناطق روستایی استان به میزان  ۴۲۱روستا به صورت مستقیم به شبکه پهن باند ADSL متصل شده است که هم اکنون قابل استفاده است.

 

وی ادامه داد: در حوزه شبکه تلفن همراه برای ۷۵۰ سایت 3G سطح روستاهای استان اجرا شده و امکان دسترسی به اینترنت برای روستایان در سطح استان فراهم است.

 

مدیر مخابرات منطقه لرستان بیان داشت: این درصد فقط مربوط به تلفن ثابت و تلفن همراه مربوط به حوزه مخابرات و اپراتور همراه اول بوده است.

کد خبر 1057556

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha