رای قطعی ملت فلسطین در همه پرسی  خروج رژیم صهیونیستی  است

سردار کوثری با بیان اینکه با پیروزی انقلاب اسلامی رزیم صهیونیستی هر روز تحت فشار بیشتر جبهه مقاومت قرار گرفته است، گفت: رای قطعی ملت فلسطین در همه پرسی خروج رژیم صهیونیستی است.

خبرگزاری شبستان _گروه سیاسی _ فرزانه تهجا: شکل گیری رژیم جعلی اسراییل از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی بعنوان یکی از دغدغه های اصلی امام خمینی ره همواره مطرح بوده است تا جایی که امام ره آخرین جمعه ماه مبارک رمضان را به نام روز قدس نامگذاری کردند تا همواره این نکته را به کشورهای مسلمان متذکر شوند که وجود رژیم جعلی صهیونیست در میان کشورهای مسلمان غده سرطانی است که ملتهای مسلمان برای از میان برداشتن آن باید با یکدیگر متحد شده و این رژیم منحوس را از میان بردارند در همین رابطه گفتگویی با سردار محمد اسماعیل کوثری فرمانده لشکر 27 محمد رسول الله در دوران جنگ تحمیلی و نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی به شرح زیر ارایه می شود.

 

رویای رژیم صهیونیستی در اشغال سرزمین های فلسطین چه بود؟

روزی رژیم اشغالگر قدس خود را حاکم مطلق منطقه می دانست مخصوصا قبل از پیروزی انقلاب اسلامی و به دنبال توسعه یافتن رژیم غیرقانی خود بود تا بتواند از نیل تا فرات را دراختیار خود قرار داده و مسلط بر آن شود.

 

این رویا تا چه اندازه محقق شد؟

اما باید بگوییم با پیروزی انقلاب اسلامی نه تنها نتوانسته یک وجب گسترش یابد بلکه هر روز تحت فشار جبهه مقاومت قرار گرفته است. اگر روزهایی بوده که مردم غزه یا فلسطین به جز کسانی که آواره سایر شهرها و یا کشورها شدند در نهایت با پرتاب کردن سنگ به طرف مامورین اشغالگر از خود دفاع کردند اما امروز می بینیم از سوی همین مردم موشک به سمت صهیونیست ها پرتاب می شود.

 

دربرابر تهاجمات رژیم صهیونیستی چه رفتاری می توان در پیش گرفت؟

جنایت های رژیم صهیونیستی در طول تاریخ نشان می دهد که واقعا باید با آنها مقابله کرد. رژیم جعلی اسراییل از بدو تشکیل با کشت و کشتار و اشغال سرزمین فلسطین خود را اثبات کرده است و هیچ منطقی در رفتار و اعمال خود ندارد و حرف حساب سرش نمی شود و موجب آوارگی ملت فلسطین شده است.

رژیم صهیونیستی با کشت و کشتارهایی که به راه انداخته مردم اصیل فلسطین را آواره و به قتل رسانده است ، این رژیم جعلی صهیونیست وحشت و جنایت را چنان در میان مردم رواج دادند که باید بگوییم جز مقابله به شکل خودشان نمی توان رفتار دیگری در برابر آنها داشت.

 

رژیم صهیونیستی چه منطقی رابرای حملات خود به ملت فلسطین عنوان می کند؟

رژیم صیونیستی هیچ منطق و استدلالی در مقابل ملت فلسطین ندارد پس به همین دلیل باید از قدرتی که میان مردم فلسطین و جبهه مقاومت  و عزه وجود دارد وحشت می کند  و به شدیدترین نوع ممکن دست به جنایت می زند و تمام امکانات خود را با حمایت امریکا  و برخی کشورهای اروپایی تامین می کند و بر سر مردم  غزه و فلسطین آتش و بمب می ریزند اما مردم  فلسطین تصمیم گرفتند به هر شکل ممکن در برابر این تهاجمات مقاومت و ایستادگی کنند تا انشاء الله  شکست سنگینی را به رژیم صهیونیستی وارد کنند و به ثبت برسانند.

 

ملتهای مسلمان در برابر تهاجمات رژیم صهیونیستی چه برخورد و یا اقداماتی باید داشته باشند؟

امروز شاهد آن هستیم که ملت های آزادی خواه دنیا در حمایت از مردم ستمدیده فلسطین اقدام کردند و وارد میدان شدند و امیدواریم این حرکت ادامه داشته باشد تا شاهد آن باشیم که کار رژیم جنایتکار و غاصب صهیونیستی یکسره شده و به پایان برسد.

 

ارزیابی شما از موضوع همه پرسی در سخنان رهبری در میان مردم فلسطین چیست؟

این طرح و پروژه از چندین سال گذشته از سوی ایران مطرح شده است و به شکل مطلوب نیز به سازمان ملل ارایه شد و به شکل علنی نیز عنوان شد اما رژیم صهیونیستی از این موضوع وحشت دارد زیرا حتی اگر تعدادی از یهودیان و یا مسیحیان و یا مسلمانان رژیم منحوس صهیونیست را قبول نکنند در این صورت رژیم صهیونیستی از میان خود افرادی را انتخاب می کند تا بتواند برای اداره کردن فلسطین ادامه مسیر دهد؛ پس به همین دلیل رژیم صهیونیستی به هیچ عنوان اجازه برگزاری همه پرسی را نمی دهد، از طرفی ندای دموکراسی را سر می دهد اما دموکراسی را آنها به شرطی قبول دارند که به نفع خود آنها باشد و به نفع صهیونیست ها به پایان برسد در غیر این صورت آنها فقط نام دموکراسی را می برند و در عمل هیچ پایبندی ای به آن ندارند.

 

نتیجه برگزاری همه پرسی در میان مردم فلسطین را چگونه ارزیابی می کنید؟

در این همه پرسی مردم واقعی فلسطین شرکت می کنند و نتیجه آن رای قطعی ملت فلسطین در خروج رژیم صهیونیستی است اما باید بدانیم که رژیم صهیونیستی این نتیجه را به هیچ عنوان نمی پذیرد و در نهایت این طرح را تخریب می کنند زیرا منطق رژیم صهیونیستی فقط زور و زیاده خواهی است و باید با همین رفتار و فرهنگ با آنها برخورد و مقابله شود.

کد خبر 1057750

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha