۱/۵ تُن فرآورده خام دامی در خراسان جنوبی ضبط شد

مدیرکل دامپزشکی خراسان جنوبی گفت: از ۲۵ فروردین تا ۲۳ اردیبهشت ماه امسال در راستای اجرای طرح نظارت بر مراکز ارائه فرآورده های خام دامی ۱/۵ تُن فرآورده خام دامی در خراسان جنوبی معدوم شد.

«محمد اصغرزاده» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در بیرجند اظهار داشت: طرح تشدید کنترل و نظارت بهداشتی ویژه ایام ماه مبارک رمضان از ۲۵ فروردین ماه تا ۲۳ اردیبهشت ماه در خراسان جنوبی اجرایی شده است.

 

مدیرکل دامپزشکی خراسان جنوبی در ادامه بیان کرد: در راستای اجرای این طرح ۲هزار و ۱۲۳ مورد بازدید توسط کارشناسان دامپزشکی استان با هدف کنترل و نظارت بر تولید، توزیع و عرضه فراورده های خام دامی صورت گرفته است.

 

وی با بیان اینکه در اجرای این طرح یک هزار و 137 نفر از کارشناسان دامپزشکی استان حضور داشتند، گفت: روزانه به طور میانگین ۱۷ اکیپ در سطح استان به بحث نظارت و بازرسی می پرداختند تا جان و سلامت مردم به خطر نیفتد.

 

اصغرزاده با اشاره به تعداد فرآورده های خام دامی ضبط و معدوم شده اظهار کرد: در راستای اجرای این طرح ۱.۵ تُن فرآورده خام دامی ضبط و از این تعداد یک هزار و ۲۷۰ کیلوگرم معدوم شده است.

 

مدیرکل دامپزشکی خراسان جنوبی در پایان گفت: بازدیدهای صورت گرفته در راستای اجرای این طرح از مراکز عرضه و فروش فرآورده های خام دامی، کشتارگاه ها و مراکز بسته بندی بوده است و با موارد تخلف از جمله خودروهای عرضه کننده غیرمجاز فرآورده های خام دامی نیز برخورد شده است.

کد خبر 1057805

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha