نمایندگان اقلیت های دینی خواستار توقف حملات رژیم صهیونیستی به نوار غزه شدند

نمایندگان اقلیت های دینی با صدور بیانیه ای خواستار توقف حملات رژیم صهیونیستی به نوار غزه و فلسطین شدند.

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری شبستان، نمایندگان اقلیت های دینی با صدور بیانیه ای خواستار توقف حملات رژیم صهیونیستی به نوار غزه و فلسطین شدند. در متن این بیانیه که امروز سه شنبه 28 اردیبهشت توسط سید محسن دهنوی، عضو هیئت رییسه مجلس شورای اسلامی قرائت شد، آمده است: در طی چند روز گذشته، رژیم صهیونیستی پس از به آتش کشیدن مسجد الاقصی قبله گاه اول مسلمین جهان، اقدامات وحشیانه و ناجوانمردانه‌ ای را علیه مردم ستمدیده فلسطین در غزه انجام داده است و تحت هیچ شرایطی به کمترین حقوق افراد و ساکنان آن و همچنین مسلمانان ساکن فلسطین اشغالی احترام نگذاشته و منازل مردم بی دفاع در غزه را هدف گسترده جنگنده‌ ها و موشک‌ های خود قرار داده است و باعث به شهادت رسیدن بسیاری از زنان، مردان و کودکان بی گناه شده است. سکوت و بی تفاوتی هر انسان با ایمانی، آزاده و با وجدان، خطایی نابخشودنی است که بی تردید در یاد و خاطره تاریخ باقی خواهد ماند.

 

در بحران سیاسی ایجاد شده در فلسطین اشغالی که دولت آن در حال تزلزل و از هم پاشیدگی است، نتانیاهو با ایجاد جنگی از پیش برنامه ریزی شده و نابرابر درصدد ایجاد انسجام احزاب مختلف صهیونیست‌ هاست و برای رسیدن به این هدف شوم خود حاضر است صدها نفر از مردان، زنان و کودکان را در خون خود بغلطاند.

 

بدین وسیله اینجانبان ضمن محکوم کردن حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی به نوار غزه تاکید می‌ کنیم که سکوت و بی‌ عملی نهادهای بین المللی چون سازمان ملل و کشورهای مدعی حقوق بشر اساسا محلی از اعراب ندارد. در پایان ضمن ادای احترام به مردم فلسطین خواهان توقف حملات بی ‌رحمانه به آنان بوده و برای موفقیت، پیروزی و امنیت و سلامتی آنان دعا می‌ کنیم.

کد خبر 1057822

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha