باید از ظرفیت رسانه های داخلی  جهت  امید آفرینی در کشور استفاده کرد

حجت الاسلام محمودی اصل گفت: باید از توان و ظرفیت رسانه های داخلی در جهت ایجاد امید آفرینی در کشور استفاده کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، حجت الاسلام «سید هدایت محمودی اصل» امروز (۲۸ اردیبهشت ماه) در جمع هادیان سیاسی شهرستان لنده، اظهار کرد: آنچه امروز لازمه جامعه بوده بحث روشنگری مداوم، مستدل و دقیق از وضعیت موجود است.

 

امام جمعه شهرستان لنده بر بصیرت افزایی در کشور برای مقابله با نارضایتی با امید آفرینی تاکید کرد و گفت: در فرمایشات مقام معظم رهبری همواره ایشان بر امید آفرینی در جامعه تاکیدات ویژه ای دارند.

 

وی یادآور شد: امید آفرینی باید صادق باشد نه این که برخی وعده و عید بدهند و در ادامه چندان بر وعده های داده شده خویش صادق نباشند.

 

محمودی اصل گفت: سلط دشمن به ابزار بزرگ و غول های رسانه ای خود باعث شده تا همواره بر طبل نا امید کردن مردم در مقاطع مختلف تاریخی بکوبند و ذهن و افکار مردم ما را به سمت و سوی دیگر هدایت کنند.

 

امام جمعه شهرستان لنده خاطرنشان کرد: باید از توان و ظرفیت رسانه های داخلی در جهت ایجاد امیدآفرینی در کشور  استفاده کرد.

 

وی گفت: روشنگری توام با امیدآفرینی یکی از مهم ترین مسائلی است که باید حتما مورد توجه قرار گیرد به خصوص در فضای مجازی که شبانه روز در حال تلاش هستند.

 

حجت الاسلام محمودی اصل گفت: باید برنامه ریزی جامعی برای بحث نشست های روشنگری با در نظر گرفتن شرایط کرونایی در نظر گرفته شود تا فضای جامعه یک فضای کاملا منطبق با امیدآفرینی شکل گیرد.

کد خبر 1057884

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha