روابط عمومی ها در خلق و رشد برند سازمان متبوع خود نقش اساسی و مهمی بر عهده دارند

رفیعی با بیان اینکه روابط عمومی ها در خلق و رشد برند سازمان متبوع خود نقش اساسی و مهمی بر عهده دارند، گفت: روابط عمومی ها باید بتوانند نقش خود که برندسازی و تقویت سازمان متبوع شان است را به درستی ایفا کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از منطقه آزاد اروند، «خسرو رفیعی» امروز (سه شنبه ۲۸ اردیبهشت) در نخستین همایش روابط عمومی های برتر منطقه آزاد اروند، ضمن تبریک به مناسبت فرارسیدن روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی، اظهار کرد: از اینکه امروز توفیقی دست داد تا در این منطقه حضور پیدا کنم بسیار خرسندم و امیدوارم روابط عمومی ها بتوانند نقش موثر و مهم خود را در راستای برند سازی و تقویت سازمان متبوع خوبش به خوبی انجام دهند.

 

رئیس انجمن روابط عمومی ایران اضافه کرد: آنچه که امروز از روابط عمومی های منطقه آزاد اروند مشاهده کردیم بسیار امیدوار کننده بود و انتظار داریم مابقی استان ها نیز بتوانند این نقش بسیار مهم را در میزان فعالیت و اثرگذاری روابط عمومی های خود تحلیل و بررسی کنند.

 

وی با بیان اینکه روابط عمومی ها باید نقش خود در پاسخگویی و شفاف سازی برای عموم را به بهترین شکل اجرا کنند یاد آور شد: روابط عمومی ها باید با آسیب شناسی درون سازمانی، کمک موثری در جهت رضایت مندی و ارتباط با مردم داشته باشند.

 

کد خبر 1057938

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha