کانون های فرهنگی هنری مساجد پيشرو در ‌مسائل فرهنگی هستند

امیریان بابیان اینکه کانون های فرهنگی هنری مساجد پيشرو در ‌مسائل فرهنگی هستند گفت: حمایت همه جانبه از نهادهای اثر گذار به تقویت فعالیت‌های فرهنگی در جامعه کمک می کند.

«اسفندیار امیریان» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شهرکرد اظهار داشت: حمایت همه جانبه از نهادهای اثر گذار به تقویت فعالیت‌های فرهنگی در جامعه کمک می کند.

 

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان فارسان ادامه داد: کانون های فرهنگی هنری مساجد پيشرو در ‌مسائل فرهنگی هستند که می توان از این ظرفیت عظیم به خوبی استفاده کرد.

 

وی بابیان اینکه تلاش‌های صادقانه اعضای کانون‌های مساجد در راه اعتلای فرهنگی و هنری انجام می شود گفت: خدمات و دستاوردهای ارزشمند کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد موجبات رضایت مندی عموم مردم را فراهم کرده است.

 

امیریان به کانون‌های فرهنگی هنری در مساجد روستایی شهرستان فارسان اشاره کرد و افزود: جوانان عضو کانون های مساجد روستای در ایام کرونا تاکنون خدمات گسترده ای انجام داده اند و این بیانگر فعالیت های مستمر این نهادهای اثر گذار است.

 

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان فارسان با اشاره به خدمات گسترده کانون های مساجد شهرستان فارسان در ایام کرونا گفت: توزیع بسته های معیشتی، بسته های گوشت متبرک قربانی، نذر قربانی، تولید و توزیع ماسک و دست کش های یکبار مصرف از جمله خدمات کانون های مساجد در ایام کرونا است.

 

این مقام مسئول به سامانه موفق «بچه های مسجد» اشاره کرد و گفت: با راه ‌اندازی سامانه بچه‌های مسجد، اعضای کانون های مساجد با برگزاری فعالیت های مختلف در مسجد و کانون یک رقابت سالم را آغاز کرده اند.

 

وی در ادامه اظهار داشت: این سامانه در واقع پل ارتباطی بین کانون ‌ها و حوزه برنامه‌ ریزی ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد برقرار کرده است.

 

کد خبر 1057947

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha