شعبه ویژه بازپرسی برای رسیدگی به جرایم انتخاباتی تشکیل شد

حجت الاسلام نسایی زهان از تشکیل شعبه ویژه بازپرسی به منظور رسیدگی به تخلفات انتخاباتی در استان خبر داد و گفت: برای حل مشکلات مردم و افزایش مشارکت آنان در انتخابات باید همه مسئولان به وظایف قانونی خود عمل کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، حجت الاسلام «علی نسایی زهان» امروز (۲۹ اردیبهشت) در سومین جلسه ستاد پیشگیری و رسیدگی به جرایم و تخلفات انتخاباتی استان اظهار کرد: در مقطع حساس کنونی وظیفه ما به عنوان مسئولان، حفظ نظام جمهوری اسلامی است و همه ما باید در این راستا به وظایف قانونی خود به موقع اقدام کنیم.

 

دادستان عمومی و انقلاب مرکز خراسان جنوبی برای کاهش و حل مشکلات مردم و افزایش مشارکت آنان در انتخابات باید همه مسئولان به وظایف قانونی خود عمل کنند، گفت: در وضعیت کنونی تورم بالا و شیوع ویروس کرونا مردم را نگران کرده است و اگر این مسائل مدیریت می شد مردم مشکلات کمتری داشتند و درصد مشارکت انتخابات بالا می رفت.

 

وی ادامه داد: در مدت باقی مانده تا انتخابات باید برای ایجاد شور انتخاباتی در میان مردم تلاش کنیم تا شاهد برگزاری انتخابات باشکوه و مشارکت حداکثری باشیم چرا که این مهم انقلاب و نظام اسلامی را بیمه می کند.

 

حجت الاسلام نسایی زهان با اشاره به اینکه در سیستم دادسرا به دنبال پرونده سازی بی‌جهت برای افراد نیستیم، تصریح کرد: اما افرادی که آگاهانه و هدفمند به دنبال تخریب نظام اسلامی و ایجاد ناامیدی در مردم برای عدم حضور در انتخابات هستند یقینا با آنان برخودی قاطع انجام خواهد شد.

 

دادستان بیرجند با بیان اینکه شعبه ویژه بازپرسی در استان تشکیل شده است، افزود: در اسرع وقت تمام گزارش هایی که از مسئولان امر به این شعبه ارسال شود رسیدگی و رأی صادر و اجرا خواهد شد.

 

 

کد خبر 1058072

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha