کمک ۷ میلیاردی بانک اقتصاد نوین به اشتغال  مددجویان تحت پوشش کمیته امداد سیستان و بلوچستان

مدیرکل کمیته امداد سیستان و بلوچستان گفت: در راستای طرح های محرومیت زدایی بانک اقتصاد نوین، این بانک ۷ میلیارد ریال به اشتغال مددجویان تحت پوشش کمیته امداد استان کمک می کند.

«سید مهدی عبادی» در گفتگو با خبرنگار  خبرگزاری شبستان اظهار داشت: ایجاد اشتغالزایی برای مددجویان و خارج کردن مددجویان از چرخه حمایتی  با اعطای وام اشتغالزایی یکی از خدمات ارزنده کمیته امداد است.

 

مدیرکل کمیته امداد سیستان و بلوچستان یادآور شد: به همین منظور کمیته امداد با بانک ها و دستگاه های اجرایی تفاهم نامه منعقد می کند تا فرآیند ایجاد و توسعه اشتغال مددجویان سرعت بگیرد.

 

 عبادی از تفاهم‌نامه همکاری میان کمیته امداد امام خمینی(ره) سیستان‌وبلوچستان و بانک اقتصاد نوین خبر داد و گفت: این تفاهم نامه همکاری مشترک به امضای علیرضا بلگوری، مدیرعامل بانک اقتصاد نوین کشور و سیدمهدی عبادی، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) سیستان و بلوچستان رسیده است.

 

وی افزود: بر اساس این تفاهم نامه، بانک اقتصاد نوین با تخصیص اعتبار بلاعوض به مبلغ ۷ میلیارد و ۹۰۰ میلیون ریال جهت اجرای تعداد ۱۳ طرح اشتغال پرورش و نگهداری دام سبک و ۱۰ طرح اشتغال پرورش متراکم ماهی در روستاهای استان سیستان‌وبلوچستان مشارکت خواهد کرد.

 

مدیرکمیته امداد سیستان و بلوچستان ادامهه داد: با استفاده از این کمک مالی بلاعوض و تسهیلات قرض‌الحسنه اشتغال، طرح‌های مورد نظر به اجرا درآمده و این همکاری در آینده نیز با توافق طرفین ادامه خواهد یافت.

کد خبر 1058073

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha