توسعه و ایمن سازی محور ایلام، حمیل به کرمانشاه

مدیرکل راه و شهرسازی استان ایلام از توسعه و ایمن سازی محور ایلام- حمیل – کرمانشاه خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در ایلام، «عبدالله بهادری» روز چهارشنبه در بازدید از طرح های عمرانی محور ایلام- حمیل- کرمانشاه و پروژه های شهرستان چرداول، از توسعه و ایمن سازی این محور  خبر داد.

 

وی گفت: عملیات حفاری تونل دوم آزادی به زودی عملیاتی می شود، اين تونل در ارتفاع پايين تر از تونل موجود به طول ۳۲۰ متر احداث مي شود كه اين امر باعث حذف گردنه هاي منطقه در مسير رفت( ايلام-حميل-كرمانشاه) با توجه به چهاربانده شدن محورخواهد شد.

 

بهادری خاطرنشان کرد: عملیات چهاربانده شدن محور ایلام- سرابله در چند نقطه دیگر در حال اجرا است و دو تقاطع غیر همسطح ( روگذر سه راهی کارزان و زیرگذر تقاطع قدیم سرابله) به جهت افزایش ایمنی و رفع نقاط پر حادثه نیز عملیاتی شده اند و تلاش خواهیم کرد روند اجرای  این طرح ها به علاوه تعریض و بهسازی محور قدیم سرابله تسریع شود.

 

مدیرکل راه و شهرسازی استان ایلام همچنین  ضمن بازدید از پروژه های احداث کتابخانه روستای وارگه و بخشداری شباب، گفت: این دو طرح به زودی به بهره برداری می رسند.

 


 بهادری همچنین در جلسه تعیین تکلیف اراضی ملی شهر آسمان آباد، خاطرنشان کرد: راهکارهای قانونی در این خصوص بین ادارات کل راه و شهرسازی، منابع طبیعی، بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان، دستگاه قضا و ... بررسی خواهد شد و سعی و تلاش همه ما این است که با در نظر گرفتن حق و حقوق مردم و دولت هر چه سریع تر این مسئله برطرف شود.

کد خبر 1058083

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha