اقدامات تروریستی در منطقه از استیصال و درماندگی دشمنان اسلام و مسلمین است

حجت الاسلام فعالی گفت: اقدامات تروریستی در منطقه از استیصال و درماندگی دشمنان اسلام و مسلمین است و همه ما باید برای دفاع از انسانیت تلاش کنیم.

حجت الاسلام «حسینعلی فعالی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در مازندران اظهار کرد: آنچه درطول چند دهه گذشته برقدس و فلسطین به عنوان مسئله اول واصلی جهان اسلام گذشته است، نادیده انگاشتن همه ارزش های بشری در قبال یک ملت تحت ستم است.

 

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان نکا افزود: درمحکومیت جنایات اشغالگران صهیونیستی و ترور ددمنشانه نوجوانان دانش آموز در افغانستان باید همه مسلمانان ید واحده بوده و برای مقابله با این غده سرطانی رژیم غاصب اسراییل وارد صحنه شوند.

 

وی خاطر نشان کرد: امروز مساله قدس تنها دفاع از یک ملت رنج کشیده نیست بلکه دفاع از آزادگی، انسانیت است و همه ما باید برای دفاع از انسانیت تلاش کنیم.

 

حجت الاسلام فعالی گفت: تبدیل انتفاضه سنگ به انتفاضه موشک، نشان از پیشرفت و اقتدار روزافزون جبهه مقاومتی دارد که به جای مذاکرات غیر سازنده با دشمنی که جز زبان زور نمی فهمد ، با اتکای به خداوند متعال و توان جبهه مقاومت ، باعث استیصال استکبار و ایادی کفرآنها شده است و اقدامات تروریستی در منطقه یکی از علتهای این استیصال و درماندگیست.

 

 رئیس اداره تبلیغات اسلامی نکا بیان کرد: دشمنان با ددمنشی های خود در افغانستان، غزه و فلسطین می خواهند ضعف روز افزون خود را با به خاک و خون کشیدن نوجوانان بی گناه دانش آموز در مقابل یک مدرسه در افغانستان و امثال آن ، به حاشیه ببرند که قطعا به اهداف خبیثانه خود نخواهند رسید.

 

وی یادآور شد:اداره تبلیغات اسلامی شهرستان نکا هم صدا با امتهای اسلامی و موحدان و آزادیخواهان جهان ، این اقدامات وحشیانه اشغالگران صهیونیستی و سران بزدل برخی ازکشورهای اسلامی را که با عادی سازی روابط خود با اسراییل ، در جنایات ددمنشانه آنها شریک هستند و همچنین همه تحرکات تروریستی منطقه به ویژه ترور وحشیانه ده ها نوجوان دانش آموز در افغانستان را به شدت محکوم می نماید

 

حجت الاسلام فعالی تصریح کرد: اعتقاد راسخ داریم امریکا،اسراییل و وحشی های ادکلن زده اروپایی بزودی در دریای خشم آزادگان جهان وجبهه مقاومت غرق خواهند شد.

 

کد خبر 1058102

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha