تهیه طرح جامع برای بقاع متبرکه امامزادگان استان لرستان

رضایی پور با اشاره به تهیه طرح جامع بقاع متبرکه امامزادگام استان، گفت: تعداد طرح های جامع مصوب بقاع متبرکه امامزادگان استان لرستان؛ به ۴۷ طرح افزایش یافته است.

« مسلم رضایی پور» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در خرم آباد، با اشاره به تهیه طرح جامع برای بقاع متبرکه امامزادگان استان لرستان، افزود: سه طرح جامع برای بقاع متبرکه استان مصوب شده است.

 

معاون بهره وری اقتصادی اوقاف و امور خیریه لرستان اظهار داشت: با تصویب این سه طرح جامع؛  تعداد طرح های جامع مصوب بقاع متبرکه امامزادگان استان لرستان؛ به ۴۷ طرح افزایش یافته است.

 

وی ادامه داد: با استعانت از الطاف بیکران الهی و توجهات حضرت ولیعصر عج و در راستای تهیه طرح جامع برای بقاع متبرکه امامزادگان استان لرستان؛ سه طرح جامع بقاع متبرکه امامزادگان محمود و عبدالله (ع) روستای رازان؛ حنیفه خاتون س روستای رنگرزان از توابع بخش زاغه شهرستان خرم آباد و بقعه متبرکه امامزاده زواریجان (ع )شهرستان بروجرد بعد از تهیه توسط مشاور محترم پروژه و بررسی های کارشناسی؛ به تصویب اداره کل نظارت فنی سازمان اوقاف و امور خیریه کشور رسید.

 

رضایی پور خاطرنشان کرد: این طرح جهت تهیه نقشه های فازهای یک و دو و تهیه نقشه های اجرایی؛ به این اداره کل ابلاغ  شده است.

 

معاون بهره وری اقتصادی اوقاف و امور خیریه استان لرستان ادامه داد: با توجه به اهمیت و ضرورت تهیه طرح جامع برای بقاع متبرکه، تهیه تعداد ۷ طرح جامع دیگر نیز در دست اقدام  است، که تا پایان سال جاری مصوب شوند.

 

وی خاطرنشان کرد: تهیه طرح جامع برای بقاع متبرکه امامزادگان، یکی از شناسه برنامه های ابلاغی معاونت بهره وری اقتصادی  بوده که با اهداف جلوگیری از  هدر رفت سرمایه؛ ساخت و سازهای سلیقه ای و موردی و با در نظر گرفتن شرایط اقلیمی، جغرافیایی و توپوگرافی منطقه و با چشم اندازی به نیازهای آتی در هر بقعه متبرکه طراحی می شوند.

کد خبر 1058128

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha