همایش هیئات مذهبی و مداحان اهل بیت(ع) در ایلام برگزار شد

همایش هیئات مذهبی و مداحان اهل بیت (علیهم السلام )با حضور سرهنگ یوسف ارجوئی، رئیس سازمان بسیج مداحان و هیئات مذهبی کشور در ایلام برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از ایلام، این همایش با همکاری سازمان بسیج مداحان و اداره کل تبلیغات اسلامی استان ایلام برگزار شد.

 

رئیس سازمان بسیج مدحان و هیئات مذهبی کشور  در این همایش اظهار کرد: استان ایلام در حوزه ستایشگری  و مداحی اهل بیت (علیهم السلام )جزو استان های تراز اول کشور است.

 

سرهنگ« یوسف ارجوئی» تصریح کرد: نگاه مجموعه تربیت مربی در حوزه های مختلف مداحی و ستایشگری، کادرسازی درحوزه، فراهم کردن زمینه نونهالان و نوجوانان علاقه مند و با استعداد و تقویت جلسات خانگی است.

 

حجت الاسلام «حشمت الله رستمی» رئیس اداره برنامه ریزی امور قرآنی در این همایش اظهار کرد: امروز رسالت شبکه هیئت های مذهبی، فراتر از برگزاری مراسمات جشن و عزاداری است.

 

وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری، ابراز کرد: گفتمان سازی در خصوص مسائل مختلف فرهنگی، اجتماعی و سیاسی از وظایف مداحان و هیئت های مذهبی است که بایستی با روشهای مناسب به این عرصه ورود کنند.

 

رستمی با تقدیر از زحمات همه فعالان فرهنگ دینی، خاطرنشان کرد: همه باید در تشویق مردم برای مشارکت حداکثری در انتخابات و تلاش برای انتخاب اصلح قدم برداریم.

 

گفتنی است در پایان این همایش پیرغلامان اهل بیت(ع) و مداحان پیشکسوت در استان ایلام با حضور مسئولان اجرایی و فرهنگی استان مورد تجلیل قرار گرفتند.

کد خبر 1058209

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha