استفاده از علم و تکنولوژی موجب موفقیت کشاورزی فارس می شود

رحیمی گفت: کشاورزی استان فارس زمانی به موفقیت لازم دست خواهد یافت که کشاورزان استان از علم و تکنولوژی استفاده کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «عنایت الله رحیمی»، امروز (چهارشنبه 29 اردیبهشت) استاندار فارس در بازدید از هفدهمین نمایشگاه بین المللی و تخصصی کشاورزی که در محل دائمی نمایشگاههای بین المللی استان فارس برگزار شد، گفت: این نمایشگاه فرصت خوبی برای معرفی محصولات کشاورزی و توانمندی های فارس در این عرصه است.

استاندار فارس افزود: کشاورزی به سمت و سوی علمی شدن بیشتر در حرکت است و برپایی نمایشگاه های کشاورزی توانمندی های فارس را در این عرصه به سایر نقاط کشور و خارج از کشور معرفی می کند.

وی اضافه کرد: شرکت های مجرب و خوبی در این نمایشگاه شرکت کرده و محصولات خوبی را اراِئه کرده اند و نمایشگاه با موضوعات مرتبط با فعالیت های کشاورزی، نهاده ها، ماشین آلات، تجهیزات و تاسیسات کشاورزی دایر سات.

رحیمی با اشاره به حضور 122 شرکت داخلی در این نمایشگاه عنوان کرد: ماشین آلات کشاورزی مانند کمباین، تراکتور و سمپاش ها در این نمایشگاه به معرض نمایش گذاشته شده و انواع جالیزی، صیفی جات و سموم دفع آفاتی نیز ارائه می شود.

استاندار فارس تاکید کرد: کشاورزی ما زمانی به موفقیت لازم دست خواهد یافت که کشاورزان استان از علم و تکنولوژی استفاده کنند و  توسعه آبیاری های نوین و تحت فشار و کاشت محصولات کم آب بر و گونه های مقاوم با خشکسالی و اقلیم استان ازموارد مورد تاکید دولت است و برای آن بودجه در نظر می گیرد.

خاطر نشان می شود، در این مراسم «سید محمود موسوی»، مدیر عامل نمایشگاه های بین المللی فارس هم حضور داشت.

کد خبر 1058279

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha