دعوت عضو شورا از نمایندگان مجلس برای مناظره مستقیم

ذاکری با انتقاد از عملکرد نمایندگان مردم رشت در مجلس شورای اسلامی گفت: نمایندگان رشت در مجلس می خواهند صاحب اختیار شهر باشند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت، «بهراد ذاکری» در یکصد و نود و نهمین جلسه ی شورای شهر که عصر امروز(چهارشنبه، ۲۹ خرداد) برگزار شد، از عملکرد نمایندگان مردم رشت در مجلس شورای اسلامی انتقاد کرد.

 


این عضو شورای شهر رشت با بیان اینکه نمایندگان مجلس قصد دارند شهرداری و شورای رشت را در اختیار خود بگیرند اظهار کرد: نمایندگان مجلس نمی توانند با اهرم رد صلاحیت ها باعث سکوت شورا شوند.

 


این عضو شورا افزود: نمایندگانی که عملکرد شورا را ضعیف اعلام می کنند باید نسبت به عملکرد ضعیف خود برای شهر پاسخگو باشند.

 


ذاکری با اشاره به انتصاب "ناصر حاج محمدی" شهردار اسبق رشت گفت: انتصاب حاج محمدی محصول همین نمایندگان و عملکرد ضعیف شان برای شهر بود.

 


وی با دعوت از نمایندگان مردم رشت در مجلس شورای اسلامی برای مناظره ی رو در رو ادامه داد: همین نمایندگان تاکنون حتی در بیمارستان های شهر در دوران کرونا حضور پیدا نکرده اند و در بحث زمین های نسقی، برای وضع قوانین مورد نیاز هیچ گامی برنداشته اند. 

 


عضو شورا با تکرار اینکه نمایندگان می خواهند با در اختیار گرفتن شورا و شهرداری صاحب اختیار تمام و کمال شهر باشند بیان کرد: آنان صلاحیت نامزدها برای انتخابات شورای شهر را مهندسی کرده اند.

 


رییس شورای شهر هم با تایید این سخنان اظهار کرد: زمانی که نمایندگان واقعی مردم پشت درب های مجلس می مانند هر کسی می تواند در دروازه ی خالی گل بزند.

 

«احمد رمضانپور نرگسی» افزود: اگر ما در شورای شهر سکوت اختیار کرده ایم به این معنا نیست که نمایندگان حرف درست را می زنند بلکه بنا بر مصلحت اندیشی است.

 

وی با اشاره به در پیش بودن انتخابات شوراهای شهر و روستا در خردادماه گفت: ما نسبت به توسعه شهرمان بی توجه نیستیم و اجازه نمی دهیم کسی بخواهد از وجهه  شورا برای خودش وجهه بسازد.

 


رییس شورا تاکید کرد: امیدوار هستیم مردم با انتخاب افراد درست و صادق، انتخابات پرشوری را در خردادماه رقم بزنند.

کد خبر 1058309

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha