آغاز عملیات اجرایی مرکز جراحی محدود در دزفول

طی آیینی به مناسبت روز پایداری و مقاومت مردم دزفول، عملیات اجرایی مرکز جراحی محدود در دزفول با حضور وزیر دادگستری آغاز شد.

«علی فرهمندپور» در حاشیه  آیین کلنگ زنی مرکز جراحی محدود دزفول که با حضور علیرضا آوایی وزیر دادگستری انجام شد، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در دزفول، ضمن تبریک روز دزفول اظهار کر: این مرکز جراحی در زمینی به وسعت پنج هزار مترمربع توسط بخش خصوصی به منظور افزایش مراکز درمانی دزفول کلنگ زنی شده است.

 

فرماندار ویژه دزفول با بیان اینکه عملیات اجرایی این طرح درمانی به مناسبت روز دزفول آغاز شده است افزود: این مجموعه درمانی مجموعه تخصصی در زمینه بیماری‌های مغز و اعصاب و ستون فقرات است که توسط یکی از پزشکان قدیمی دزفول ساخته خواهد شد.

 

وی اعتبار لازم برای ساخت این مجموعه درمانی را ۴۰۰ میلیارد ریال برشمرد و اضافه کرد: برای تجهیز این مجموعه درمانی نیز ۸۰۰ میلیارد ریال برآورد شده که تماما توسط بخش خصوصی تامین می‌شود.

 

فرهمند پور با اشاره به اینکه فاز اول این مجموعه درمانی شامل پنج طبقه و پارکینگ زیرزمینی بوده و هر طبقه دارای ۳۵۰ متر مربع زیربنا است تصریح کرد: طبق برآورد اولیه با احداث این پروژه های درمانی بیش از ۲۰۰ فرصت شغلی مستقیم در شهرستان دزفول ایجاد خواهد شد.

 

کد خبر 1058341

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha