انتخابات تجلی مردم سالاری دینی است

حجت الاسلام سرلک، انتخابات را تجلی مردم سالاری دینی عنوان کرد و گفت: با بهره مندی از ظرفیت ها فرهنگ مشارکت حداکثری در انتخابات تبیین شود.

حجت الاسلام «مهدی سرلک»، در گفت و پو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در خرم آباد، اظهارداشت: انتخابات در جمهوری اسلامی تجلی مردم سالاری دینی و از بزرگترین دستاوردهای انقلاب است.

 

امام جمعه الیگودرز افزود: روح حاکم بر انتخابات ۱۴۰۰ تقابل انگیزه سازی توسط جبهه انقلاب و انگیزه سوزی توسط جبهه ضدانقلاب است.

 

وی ادامه داد: سرمایه اجتماعی مردمی بزرگترین پشتوانه انقلاب و نظام اسلامی و عامل پیشرفت و حرکت روبه جلوی کشور است.

 

حجت الاسلام سرلک بر ضرورت حضور حداکثری مردم پای صندوق های رأی تأکید کرد و گفت: ارتقاء سطح مشارکت عمومی با راهکارهایی همچون آگاهی بخشی و بصیرت افزاری  احساس مؤثر بودن مردم از رای خویش محقق می شود.

 

وی ادامه داد: تفکیک گله مندی مردم از عملکرد مسئولان و علاقه مندی آنان به انقلاب و نظام اسلامی، حاکمیت گفتمان شفافیت و صداقت در فرآیند انتخابات و  تزریق روح امید در فضای فکری انتخابات از دیگر عواملی است که در زمینه حضور مردم پای صندوق های رأی مؤثر است.

 

امام جمعه الیگودرز بر ضرورت تبیین و ترویج اهمیت حضور در انتخابات تأکید و خاطرنشان کرد: در زمینه ترویج فرهنگ مشارکت حداکثری مردم پای صندوق های رأی باید از ظرفیت های فرهنگی، رسانه ای و تبلیغی استفاده شود.

کد خبر 1058412

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha