مسجد پناهگاهی امن برای نسل جوان است

جعفری با بیان اینکه مسجد، محل دفاع از ارزش‌ها و باورهای اسلامی و پناهگاهی امن برای نسل جوان است، گفت: مسجد مکان مقدس و فرهنگی است که هیچگاه از تقدس آن نباید کاسته شود.

«فاطمه جعفری» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شهرکرد اظهار داشت: کانون فرهنگی هنری انصار المهدی (عج) گوجان در رشد و توسعه موضوع‌های فرهنگی، هنری و مذهبی نقشی بی‌بدیل دارند از این رو به برگزاری منظم آن اهتمام ویژه‌ای داریم.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری انصار المهدی (عج) مسجد صاحب الزمان (عج) گوجان از شهرستان فارسان ادامه داد: حضور مربیان و اساتید رشته های مختلف فرهنگی، هنری، علمی و ... باعث شده است تا جوانان پس از حضور در مسجد استعداد خود را شکوفا کنند.

 

وی با اشاره به ضرورت کشف استعدادهای فرهنگی و هنری از بین نوجوانان و جوانان در محله ‌های شهر گوجان با محوریت مساجد، تاکید کرد: کانون فرهنگی هنری انصار المهدی (عج) گوجان شکوفا کردن استعدادهای هنری بچه‌های محله‌ و مجاوران مسجد، تربیت هنرمندان انقلابی و پایبندی به اصول و مبانی اسلام را در دستور کار خود دارد.

 

جعفری با بیان اینکه مسجد، محل دفاع از ارزش‌ها و باورهای اسلامی و پناهگاهی امن برای نسل جوان است، گفت:‌ مسجد مکان مقدس و فرهنگی است که هیچگاه از تقدس آن نباید کاسته شود.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری انصار المهدی (عج) مسجد صاحب الزمان (عج) گوجان اظهار داشت: امتیاز این کانون از زمان راه اندازی سامانه «بچه های مسجد» تاکنون به ۱۷ هزار و ۷۸۵ رسیده است.

 

مدیر فهمای مسجد صاحب الزمان (عج) گوجان تعداد اعضای کانون فرهنگی هنری انصار المهدی (عج) را ۶۵۱ نفر اعلام کرد و گفت: اعضای این کانون نقش مهمی در برگزاری برنامه های فرهنگی، هنری، دینی و مذهبی دارند.

 

خاطرنشان می شود: کانون فرهنگی هنری انصار المهدی (عج) گوجان در سال ۱۳۸۸ تاسيس شده و در سال ۱۳۹۹ در طرح ملی ایران قوی در رواق دانش موفق به کسب رتبه برتر کشوری شده است.

 

کد خبر 1058426

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha