نمازجمعه جز ۵ شهر در سراسر استان کرمان اقامه می شود

مسئول دفتر نمایندگی شورای سیاست گذاری ائمه جمعه استان کرمان علت عدم برگزاری نمازجمعه در این شهرها را با وجود لغو ممنوعیت، نیاز به زمان بیشتر برای مدیریت جمیت و مراسم دانست و اعلام کرد: اما از هفته آینده نمازجمعه در سراسر استان اقامه می شود.

حجت الاسلام سیدمحمد جعفری در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان در خصوص وضعیت اقامه نمازجمعه در استان گفت: طبق ابلاغ جدید ستادملی کرونا و هماهنگی با شورای سیاست گذاری ائمه جمعه کشور، اقامه نمازجمعه در مناطق مختلف اعم از قرمز، نارنجی و... بلامانع است.

 

مسئول دفتر نمایندگی شورای سیاست گذاری ائمه جمعه استان کرمان افزود: بر اساس این ابلاغ، نمازجمعه در مناطق قرمز کرونایی با جمعیت ۷۰ نفر و زمان تقریبی ۳۰ دقیقه، در شهرهای نارنجی با جمعیت ۱۰۰ نفر و زمان تقریبی ۴۰ دقیقه و هر دو در فضای باز، بلامانع است.

 

وی با اشاره به اینکه در دیگر شهرها برگزاری نمازجمعه در فضای مسقف و با رعایت فاصله اجتماعی و پروتکل های بهداشتی برگزار می شود؛ اظهار کرد: بر این اساس و تحت هدایت و محوریت نماینده ولی فقیه در استان؛ نمازجمعه(۳۱ اردیبهشت) ۱۴۰۰ در سراسر استان کرمان به جز شهرهای کرمان، رفسنجان، سیرجان، زرند و جیرفت اقامه می شود.

 

حجت الاسلام جعفری علت عدم برگزاری نمازجمعه در شهرهای مذکور را با وجود لغو ممنوعیت، نیاز به زمان بیشتر برای مدیریت جمیت و مراسم دانست و اعلام کرد: اما از هفته آینده نمازجمعه در سراسر استان اقامه می شود.

کد خبر 1058429

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha